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RingCentral Contact Center

RingCentral Contact Center

Was ist RingCentral Contact Center?

RingCentral Contact Center-Cloud-Lösungen und Call Center-Software, die speziell für über 10 Nutzer entwickelt wurden, bieten leistungsstarke Allkanal-Funktionen, mit denen Kunden entscheiden können, wie sie mit dir in Kontakt treten möchten. Mit dem umfassenden Funktionsprofil der Software kannst du Probleme schneller und effektiver lösen und die Kundenloyalität steigern. Zu den Highlights gehören erweitertes kompetenzbasiertes Routing, Warteschlange und Verteilung; Agenten- und Supervisor-Funktionen; Analyse und Berichterstattung; Integrationen von Drittanbietern.

Wer verwendet RingCentral Contact Center?

RingCentral von InContact ist eine flexible cloudbasierte Kontaktcenterlösung, die sich ideal für Unternehmen jeder Größe eignet.

RingCentral Contact Center Software - 1
RingCentral Contact Center Software - 2

Du bist nicht sicher, ob RingCentral Contact Center das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

RingCentral Contact Center

RingCentral Contact Center

4.3 (188)
$ 1.00
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
108
7
4.3 (188)
4.1 (188)
4.3 (188)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 10.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
6
Keine Integrationen gefunden
4.6 (683)
4.6 (683)
4.2 (683)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RingCentral Contact Center

Google Voice
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Vonage Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Grasshopper
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
MiVoice Business Solution
Am besten bewertete Funktionen
Anrufüberwachung
Chat / Messaging
Konferenzschaltung
JustCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Computer Telephony Integration
VoIP-Verbindung
Google Chat
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Business VoiceEdge
Am besten bewertete Funktionen
Vereinheitlichte Kommunikation
Voicemail-Transkription
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zoom
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Ooma Office
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über RingCentral Contact Center

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.3
Benutzerfreundlichkeit
4.3
Kundenservice
4.3
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
53%
4
28%
3
13%
2
3%
1
3%
Katherine L.
Katherine L.
Founding Lawyer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great for Small Virtual Law Office

5.0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have a small office without a live receptionist yet we need to have different call routing for each person. I am able to configure the options for any variable (holidays, vacations, etc.).

Vorteile:

Ring Central is very configurable for many situations. We have a small law office with people working remotely so we have different call flows for different people. Ring Central can handle the differences. Also, I love having the app so I can check voicemails directly from my cell device.

Nachteile:

Because of the wide range of ways the call routing can be configured, it is somewhat difficult at the start to determine how to do it. However, Ring Central's customer service is always available and has always been able to help me when I call.

Darian
Team Lead of Internal Tools in USA
Versicherung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Review for RingCentral Contact Center

5.0 vor 3 Jahren

Vorteile:

We like that RingCentral has an extensive reporting system so that we can monitor efficiency of our call queues. Our management wanted to view realtime reports and graphs to show how our staff was working, which hours were peak hours and which hours needed more staff.

Nachteile:

So far we do not have any complaints for using the software. Initial setup wise, our call queues were fairly complicated so we had to hire a third party to setup our call queues and directory structure. We felt that the initial setup through incontact was too complicated without utilizing outside help. Im not sure if there was a better way around this, however, such as more docs or such. To put into perspective, our migration from our previous, on-prem phone system to RC took about 3 months of setup. This included account creation, call tree creation, logic and voice recording for 8-9 different companies.

Osman
Marketing Support Manager in Honduras
E-Learning, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Acquire an easy contact center software

5.0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

The background of the company and also how it is backup by a larger contact center company which is NICE Incontact and the functionality that it offers

Nachteile:

Sometimes it is difficult to integrate with different softwares

Allie
HR Recruiter in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ring Central

3.0 letzten Monat Neu

Kommentare: Not the greatest experience if I'm honest. I know they are great people but the personal experience we had really messed up some things for our company for a period of 2 months.

Vorteile:

I liked the privacy of phone numbers on the app.

Nachteile:

I did not like the problems we had while trying to disconnect with this service. Our phones stopped working and it took ages to get help.

Emma
Hiring Manager in Kanada
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Ringcentral has changed the way our company operates

4.0 vor 3 Jahren

Kommentare: It has been great, I like that I can have it open on multiple devices at once. I often find myself using my desktop version to text and my cell phone to take calls. 10/10

Vorteile:

It never fails. We have previously tried other telecommunication software which has caused us grief. In the 7 months that we have been using RingCentral, we have had little to no problems and it has streamlined a lot of our companies processes. I like that it supports MMS and I can send images as well as other forms of media through text to employees. There are plenty of other features that I probably haven't made the most out of yet but will sure get around to doing. I like the call recording aspect and the voicemail transcript.

Nachteile:

I would like it if I could send batch text messages out to our employees to which they could respond to me only.