Wer nutzt diese Software?

Kleine und mittelständische Unternehmen

Durchschnittliche Bewertung

3.536 Bewertungen
  • Gesamt 4.2 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.1 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.2 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 12,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Preisinformationen https://www.zoho.com/de/crm/zohocrm-pricing.html?utm_medium=cpc&utm_campaign=Z-CRM
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Zoho CRM
  • https://www.zoho.com/crm/
  • Gegründet 1996

Über Zoho CRM

Zoho CRM bietet kleinen bis großen Unternehmen eine komplette Management-Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management, um Unternehmen hinsichtlich Vertrieb, Marketing, Kunden-Support & Service und Bestandsführung in einem einzigen Geschäftssystem zu unterstützen

Zoho CRM Funktionen

  • Ausnahmen-Berichterstattung
  • Dashboard
  • Dynamische Modellierung
  • Grafische Präsentation von Daten
  • Korrelationsanalyse
  • Leistungskennzahlen
  • Modellierung & Simulation
  • Statistische Analyse
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Wettbewerbsanalyse
  • Analytik
  • Befragung / Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
  • Beziehungs-Nachverfolgung
  • Einfluss-Nachverfolgung
  • Gebietsmanagement
  • Haushalts-Nachverfolgung
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kostenverfolgung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Management
  • Team-Aufgaben
  • Vermögensverwaltung
  • Angebote / Vorschläge
  • Kundennachverfolgung
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Sales-Pipeline-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Immobilien-Bekanntmachungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Leadmanagement
  • Segmentierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Live-Chat
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Prognose
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Visitenkarten-/Ausweis-Scanning
  • Call-Center-Management
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Landing Pages / Web-Formulare
  • Lead Scoring
  • Leadmanagement
  • Listen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Produktkatalog
  • Projektmanagement
  • Tarife / Vorschläge
  • Umfrage-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamification
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kundenbetreuung-Tracking
  • Kundendienst-Analyse
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Suche
  • Wissensmanagement
  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Angebotsmanagement
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Gebietsmanagement
  • Kollaboration
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Meeting-Management
  • Präsentation-Management
  • Trainingsmanagement
  • Ziel- / Kontingentverwaltung

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Zoho CRM

Good value for money

Bewertet am 8.11.2019
Verifizierter Rezensent
Managing Director
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is an easy to use application that offers a good overview of open items, action items and things to do.

Vorteile: It is a layered product that you can use with ease, without flooding your screen with more information than you need to follow customer cases. If you want to drill down to more functionality, you can enter it without changing too many screens and wasting time back and forth.

Nachteile: It does not offer a direct integration with Zoho projects and the ability to create more layers of information in action items and assign project teams for client cases.
The registration process does not have an import function from emails or the web browser - something that could be very helpful when registering a lead from an email or the contact section of a web page.

Much more than a sales app

Bewertet am 30.9.2019
Aliz G.
Program Manager Junior
Computer-Hardware, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Zoho CRM has prooved to be one of the most fascinating tools I've ever used and implemented, it's a very user friendly, highly efficient and incredibly easy to integrate tool. I saw Zoho CRM becoming the perfect tool for many different companies and it blew my mind. The whole tool makes data connectivity, organization, maintainance and traceability incredibly easy if well implemented and used.

Vorteile: I love the way it integrates so easily and smoothly with the rest of the Zoho apps and even other supplier apps. Another MAJOR feature of Zoho CRM is how extremely customizable it is, I was lucky to use it and also implement it into other companies and I became a fan of this tool because it adapts to so many different businesses and processes, from hospitals to water irrigation, finance and accounting to events organization, entertainment, sales, education... I saw Zoho CRM becoming the perfect tool for many different companies and it blew my mind. The whole tool makes data connectivity, organization, maintainance and traceability incredibly easy if well implemented and used.

Nachteile: Nothing, sorry, I got in love with this tool, the only thing I don't like is people not using it correctly sometimes and blaming Zoho when it "doesn't work", the tool is magnificent, and if well implemented it can boost your business and help you standardize your commercial processes, digitalize your commercial operation.

Great product for a small start up

Bewertet am 29.8.2019
Douglas M.
Head of CRM
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I always recommend Zoho before I recommend SalesForce. It is a best-in-class product.

Vorteile: I recommend Zoho very often. A lot of companies go big earlier than they really need to and spend way too much on SalesForce & Marketo. I worked for a very small company with some limited budget that pivoted to sell it's product to the Enterprise. Zoho was incredibly easy to set up, intuitive to use, and contains all the most important features that most users need and seek in SalesForce. We integrated with MailChimp & Unbounce and were able to be incredible effective acquiring leads, nurturing them, and tracking pipeline in Zoho. Our small sales team found it very easy to use and loved it.

Nachteile: There's a point when you need a more robust integration eco-system and a lot of customization. This isn't really a con per se, but Zoho, by being not as complex and customizable as SFDC, will eventually need to be replaced. This should last you many years before you outgrow the functionality.

For low cost CRM - you cant beat Zoho CRM

Bewertet am 1.8.2019
John M.
Director
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Really good. I needed a lead-management system that i could use to capture lots of data, and ZOHO CRM provided this. However, when it comes to building such a flow (outwith a standard workflow) - the product isn't up to the job (you need a more sophisticated ZOHO product, which comes at a hefty price).

Vorteile: High functionality at a very low cost.
Love the ability to add web forms (from Zoho CRM) straight into your website for lead capture (integrate this with Zoho Sales IQ) and you have a very cool and functionality-rich inbound lead capture system.

Nachteile: Bit clunky. Bit amateur. Design & look and feel are a bit flakey. Heck - even the Zoho logo looks cheap!

Flexible CRM

Bewertet am 26.7.2019
Verifizierter Rezensent
Owner, Digital Marketing Consultant
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, I enjoy using Zoho CRM. It does everything I need it to do. I still rely on other tools to schedule emails and take meeting notes, but I still track everything back to the trusty CRM. Also, their support is very sincere and helpful. They go above and beyond to ensure a problem gets fixed in a timely manner.

Vorteile: - Very flexible and extensible. You can set up the CRM process to work just as you would like it to.
- Integrates with Zoho's other tools seamlessly (Books, Sales IQ, Campaigns)
- Has an excellent mobile app that can log calls and can take voice/text memos
- Email tracking is built in!
- Recurring tasks can be added for contacts, vendors, and opportunities

Nachteile: - The UI is not great. There is too much wasted space on the screen at all times, no matter what page you are viewing.
- The UI is slow. Every single action requires a new page load.
- You cannot schedule emails
- Incoming emails cannot be synced

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