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Was ist Thryv?

Lerne Thryv kennen, das CRM-System (Customer Relationship Management) für kleine Unternehmen. Das CRM von Thryv bietet detaillierte Einblicke in Kundendaten und detaillierte Kundenprofile, die Kontaktinformationen, Terminverlauf, einzelne Präferenzen und persönliche Notizen enthalten. Verwende diese Informationen, um gezielte SMS- und E-Mail-Kommunikation zu senden, die dafür sorgen, dass deine Kund*innen immer wieder zu dir zurückkehren.

Wer verwendet Thryv?

Es kann überwältigend sein, Kleinunternehmer*in zu sein. Thryv wurde entwickelt, um eine einfache Software zu bieten, die sie dabei unterstützt, sich zu organisieren, mit ihren Kund*innen zu kommunizieren und bezahlt zu werden, um wieder die Oberhand zu gewinnen.

Thryv Software - 1
Thryv Software - 2
Thryv Software - 3
Thryv Software - 4
Thryv Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Thryv das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Thryv

Thryv

4.2 (495)
AU$ 0.00
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
151
55
4.1 (495)
4.0 (495)
4.3 (495)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 69.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
144
11
4.6 (2’785)
4.6 (2’785)
4.7 (2’785)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Thryv

Housecall Pro
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Rechnungshistorie
Terminplanung
Keap
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Next Level Suite
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Calendly
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Für Hausmeisterdienste
Integration in QuickBooks
SumUp
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Treueprogramm
Zahlungsabwicklung
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Textmagic
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Geplanter Nachrichtenversand
Massen-SMS
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung

Bewertungen über Thryv

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.2
Benutzerfreundlichkeit
4.1
Kundenservice
4.3
Funktionen
4.1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
19%
3
5%
2
2%
1
11%
Donna Lynn
Donna Lynn
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Loving Thryv!

5.0 vor 10 Monaten

Kommentare: Excellent.

Vorteile:

It is easy to use, highly functional and easily interacts with our website. Our client portal is SUPER AMAZING!

Nachteile:

It will not save client credit cards at checkout for easier future payments. Would also like to have employee tracking for payroll.

Antwort von Thryv

vor 10 Monaten

Hi Donna, thank you for your review. It is great to hear how easy Thryv is to use and help with your online presents. Thank you for the feedback as well, we will take this back to our team for them to look into. - Gabe

Lisa
Directpr in USA
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

THRYV A Great CRM, All in One Software for Small Businesses

5.0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall I am very happy with the THRYV software, and I haven't found a comparable offering for the price.

Vorteile:

THRYV is easy to use, easy to implement, and provides features that other software in this category does not, for instance, estimates, invoicing, and some marketing.

Nachteile:

I can't pull reports that include all my customers due to line restrictions. I would also like to see a "last date of purchase" field (for marketing purposes).

Jenny
Officer in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Poor Customer Support, still withdraw full price from your account even though they said not

2.0 vor 4 Jahren

Kommentare: I had to reach out to their [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] about 1+ years ago in order to get my website fix because they keep on pushing from one team to another. I have been frustrated with their unprofessional customer services since 2017 and I'm about to send another email to the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] about this ridiculous charge of $199. This is a scam and rip-off from their customers who decided to leave.

Vorteile:

If you have a full-time staff to use this software to run your business then it should be okay.

Nachteile:

1. You need to constantly check your website because you know when they mess it up to become a blank page. You will not get an easy resolution from their CSR without a request to speak with the manager. 2. If you terminate the agreement earlier then they hold you accountable to pay them until the term expired. On the other hand, when the term is expired and they continue to charge you month-to-monthly without giving you the courtesy email to let you know about the term being the change. 3. I was 3 or 4 days into the new month and request to terminate because my contract has been expired for I don't even know how long. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] promised me that she will wave the 1-time pro-rate fee that give me the weekend to retrieve all the emails that I need and forward it to my Google account. That was a lied and on Monday I got charge for the full-price $199. I have appeal with my bank and call Thryv, they have the nerve to tell me that they are not going to refund the charge. If you are looking then stay away from Thryv.

Antwort von Thryv

vor 4 Jahren

Hey Jenny! Very sorry for all the trouble! I sent your concerns over to our Client Care Escalations team! They'll be getting back to you as soon as possible! Please let us know what else we can assist you with. -Chandlor

Dave
Co-Owner, COO in USA
Software für die Automobilindustrie, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Social Media Platform

5.0 letzten Monat Neu

Kommentare: Our experience has been great thanks to the hard work of [sensitive content hidden]. He went beyond his scope and when he was not sure of the path, he would take the time to stay with us as a rep directed and showed us how to correct our issue. My partners and I appreciate that we could always contact [sensitive content hidden] when we were having issues with the website, social media, Google business, etc. Anything we need, [sensitive content hidden] is always there for us.

Vorteile:

It is the Social Media platform. We love that we can post one message and it goes to all of our platforms.

Nachteile:

Calendar. Never have been able to maximize the calendars potential.

Jennifer
Owner/physician in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great comprehensive software package for a small business

4.0 vor 10 Monaten

Kommentare: Very helpful, more useful than I expected when I chose it

Vorteile:

Love the calendar, CRM, online appts and reminders, and ability to create/edit/send & re-send invoices (& take payment online)

Nachteile:

Searching the CRM -- when you type a first and last name it shows ALL entries that match either the first or last name, and then I have to scroll through to find what I'm looking for. Just show me the perfect match! Or at least make it the first thing I see.

Antwort von Thryv

vor 10 Monaten

Hi Jennifer, thank you for your review. It is great to see how Thryv is helping you stay more organized and helps streamline your customer's experience. Also, thank you for your feedback, I will be sending this to our team for them to look into. In the meantime, you can always submit your suggestions right in Thryv for others to see and vote on! - Gabe