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Was ist Gong.io?

Gong verschafft dir einen nützlichen Einblick in deine internen Verkaufsgespräche. Die Anwendung zeichnet automatisch deine Verkaufsgespräche und Besprechungen auf und analysiert sie. Du erhältst auf drei Arten einen Mehrwert: 1) Verbessere die Vertriebseffizienz deines Teams erheblich. 2) Schließe mehr Geschäfte ab und halte jedes Geschäft bis zum Abschluss auf Kurs. 3) Erhalte klare Einblicke in deinen Markt. Erfahre, warum interne Vertriebsteams bei Hubspot, LinkedIn und DiscoverOrg von Gong schwärmen.

Wer verwendet Gong.io?

Vertriebs- und Serviceorganisationen, die über Telefon oder Webkonferenzen verkaufen.

Gong.io Software - 1
Gong.io Software - 2
Gong.io Software - 3
Gong.io Software - 4
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Gong.io

Gong.io

4.8 (540)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
101
61
4.7 (540)
4.6 (540)
4.7 (540)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 0.01
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
26
4.3 (215)
4.1 (215)
4.1 (215)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Gong.io

SalesLoft
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zoom Events and Webinars
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Live-Chat
Mobiler Zugriff
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
Verfolgung von Interaktionen
Webex Suite
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Talkdesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Zoom Workplace
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
ExecVision
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Berichterstattung / Analyse
Kommentare / Notizen
Chorus
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Aufzeichnung bei Bedarf

Bewertungen über Gong.io

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.8
Benutzerfreundlichkeit
4.7
Kundenservice
4.7
Funktionen
4.7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
15%
3
1%
2
0%
Joey
Joey
Account Executive in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the most valuable investments our team has made

5.0 vor 6 Jahren

Kommentare: Excellent. I would give up just about any other tool in our GTM-specific stack before I gave up Gong.

Vorteile:

As an individual contributor, I can't think of another piece of software our team has brought on that is more valuable to me than Gong (excluding the table-stakes Salesforce or Slack type stuff). Gong is my insurance policy when my notes don't capture everything and I need to relisten to a call before the next stage meeting. Gong gives me insight into the quality of a conversation based on the metrics it provides (how long did I spend talking in comparison to the prospect? What does that say about the pitch, or this customer fit?) Gong is also invaluable to our new team members (across many teams, not just sales) who want to get exposed to customer and prospect conversations fast, and on-demand. The interface isn't the prettiest but is easy enough to navigate, and I love being able to speed up calls 1-2X speed in .25 increments. The call transcript search is handy when I want to find a specific thing I remember discussing on a call. I like that Gong provides industry benchmarks for the metrics it measures.

Nachteile:

Having Gong has made me a little bit more of a careless notetaker, because I know Gong is my insurance policy. At times this has burned me if some Zoom difficulty means the call doesn't get properly recorded because the Gong bot didn't get invited. If there are better categorization methods for calls, our team isn't using them. But it may be helpful to be able to quickly designate calls by type (prospect vs current customer) and use case / vertical (eCommerce vs SaaS for example). Salesforce data is pulled into Gong so maybe there's a way we just aren't utilizing.

Mili
Senior Account Executive in Kanada
Finanzdienstleistungen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Product-first, intuitive revenue intelligence software

5.0 vor 5 Jahren

Kommentare: Excellent and customer first.

Vorteile:

Ease of use, salesforce integration, great brand and strong product innovation.

Nachteile:

Sometimes our dialing software doesn't get tracked in Gong from other applications. This is an integration piece.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer- & Netzwerksicherheit, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Collaborative and helpful

3.0 vor 3 Jahren

Vorteile:

tells you what buzz words you're using and how long you talked vs. client

Nachteile:

monitors everything and at times you don't always want to be recorded

Andrew
Customer Success Manager in USA
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy and reliable

5.0 vor 3 Jahren

Vorteile:

This software is SUPER reliable. All of my meetings(and my colleagues') are automatically recorded and broken down to be really easy to engage with and speed through to important pieces of the meetings. It's also really easy to search for meetings with clients even if you weren't in attendance

Nachteile:

I legitimately can't think of anything that bums me out. There is nothing about my Gong experience that has been disappointing or slowed down my daily workflow. I've been very pleasantly surprised with the experience after using a competitor at my last job

Nate
Account Executive in USA
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Gong is an amazing tool...

5.0 vor 5 Jahren

Kommentare: My experience with Gong has been great! I highly recommend it.

Vorteile:

I love being able to record my calls and review the audio or transcript to ensure I'm picking up all the important information on the calls

Nachteile:

I haven't really found anything I don't like. There is a process to learn all of the functionality. I think the thing I like least is I don't yet know how to fully take advantage of all its' features.