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Was ist CallHippo?

CallHippo ist ein modernes Geschäftstelefonsystem, mit dem du dich mit deinen Kunden verbinden kannst. CallHippo ist nutzerfreundlich und bietet robuste Funktionalität mit erweiterten Funktionen, umfassenden Berichten und nahtlosen Integrationen, damit Verkaufs- und Serviceteams effektive Gespräche mit Kunden führen können. CallHippo bietet erstklassigen Support rund um die Uhr und ist über Desktop-Anwendungen und mobile Apps zugänglich. Über 5.000 globale Unternehmen vertrauen darauf.

Wer verwendet CallHippo?

CallHippo dient auf der ganzen Welt, indem es in mehr als 50 Ländern örtliche und gebührenfreie Nummern zu sehr erschwinglichen Preisen anbietet.

CallHippo Software - 1
CallHippo Software - 2
CallHippo Software - 3

Du bist nicht sicher, ob CallHippo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CallHippo

CallHippo

4.4 (607)
$ 20.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
46
9
4.4 (607)
4.2 (607)
4.6 (607)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 42.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
77
30
4.4 (133)
4.6 (133)
4.7 (133)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CallHippo

Intulse
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Kixie PowerCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Kavkom
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Vonage Business Communications
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
RingEX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
CallHub
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Daten-Import / -Export
Kampagnenmanagement
8x8 Work
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Bewertungen über CallHippo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.4
Benutzerfreundlichkeit
4.4
Kundenservice
4.6
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
24%
3
5%
2
2%
1
6%
Vipul
Vipul
Director in Vereinigte Arabische Emirate
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Excellence Service

5.0 vor 11 Monaten

Kommentare: My experience with their support team and my account rep has been very positive. We take calls from several different countries and I've never noticed any problems with call quality or downtime.

Vorteile:

Unbeatable rates, amazing quality calls, friendly staff, and super responsive! Best value in the market!

Nachteile:

They should have to improve more DID countries

Kiran
Team Lead in Indien
Marktforschung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very Good Platform for connecting to World.

5.0 vor 8 Monaten

Vorteile:

Their Support team is very good, and they provide support very quickly

Nachteile:

Its call recording quality should be better than the present quality.

Umesh
Alliance Manager in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Experrience with CallHippo

5.0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Overall experience is good and platform is wonderful

Vorteile:

Very nice calling platform. Nice connectivity. Also features are good

Nachteile:

Not Applicable. All offered features are good.

Tom
CEO in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Most basic support not working

1.0 letztes Jahr

Kommentare: Terrible! Easter egg hunt to get any information or support. Nickel and diming for every single option. Once determined that a functionality is not working they have the guts to ask fixing their issues for a $2,000 fee. Terrible.

Vorteile:

Was intrigued by the monthly subscription

Nachteile:

They have managed to go from bad to worse. Apart from nickel and diming for every single option (only visible after the trial is over!) some absolute rudimentary key functionalities such as syncing phone numbers stored under "Organization" are missing - hence the Pipedrive integration is not working correctly. When going on an easter egg hunt figuring out why things are not working, we are getting a run around through many, many different support people and finally the solution to pay $2,000 to fix this functionality and their shortcoming. We spent so much time to chat, talk and email countless times with different people never getting any answer straight forward nor consistent. Our requirements are simple and CallHippo is definitely not a service provider to support the most basics of requirements. Do yourself a favor and stay away from them.

Sudarshan
International Account Executive in Indien
Essen & Trinken, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

One of the best calling softwares

5.0 vor 4 Monaten

Kommentare: Been a great experience overall, I also use their mobile app to ensure I do not miss out any notifications.

Vorteile:

Easy to use interface, quick in execution.

Nachteile:

None until now, it depends on what features the admin has enabled for you.

Hardik
Owner in Indien
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Satisfactory

5.0 vor 2 Monaten

Kommentare: It is delicious, and I must recommend it to others, but one thing I must say is that you have to provide at least one number two user; that's my personal opinion.

Vorteile:

In touch with the team accessible and always available for Help

Nachteile:

There is nothing to say about this because it looks perfect

Asad
Marketing and Sales Director in Indien
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Extremely smooth and easy to use

5.0 vor 2 Monaten

Kommentare: Till now it has been better than any other platform

Vorteile:

- Call script upload and easy to use crm - Phone number forwarding

Nachteile:

- Call barge should be covered in professional plan - Dashboard should be mobile optimized too

Max
Team Leader in Malta
Unterhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good assistance

4.0 vor 2 Monaten

Kommentare: OK - satisfied. Areas of improvement such as handling and priority to resolve bugs

Vorteile:

efficiency and productivity increased using callhippo

Nachteile:

Technical issues and bugs, confirmed issue resolved when its not

Ultric
COO in Südafrika
Personalwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Helpful team!

5.0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: It was good, i was able to test all the features well.

Vorteile:

That in times of need, the support was understanding and helpful to my business needs.

Nachteile:

In selecting a new number, the USA State should be shown with the city in the location options as many USA cities are the same in different states

mansi
BDM in Indien
Luxusgüter & Schmuck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

best calling platform

5.0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: best , will recommend this to anyone and i lovedthis

Vorteile:

best calling experience calling , i would recommend

Nachteile:

nothing . just need to improve data of the customer

Harsh
Asst. Manager in Indien
Marktforschung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Calling Software "CallHippo"

4.0 vor 6 Monaten

Kommentare: I used the same software in my previous organization, and soon i joined the new organization, I have asked the management to go for CallHippo and not any other software

Vorteile:

Instant customer support and easy interface

Nachteile:

Less free call minutes of countries apart from USA and Canada

Kamal
Senior Team Leader - Operations in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Customer Support

4.0 vor 8 Monaten

Kommentare: Sudhanshu was great to assist to fix the issue.

Vorteile:

Real time assistance from support team, Thanks

Nachteile:

As far as there is no concern about the dialer system software.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good Service

5.0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Dependable and consistent Service. I have not felt any difference between a Land Line and the Call Hippo Service.

Nachteile:

Nothing to not like about... I like Call Hippo Services...

Aastha
Sr. Associate - saas sales in Indien
Unterhaltung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing Customer Support

5.0 vor 5 Monaten

Vorteile:

Gaurang and team were extremely helpful in addressing and assisting with all the issues I faced and provided quick solutions.

Nachteile:

nothing as such. been using call hippo for 3 years now

Praveen
AVP in Indien
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Call hippo review

5.0 vor 5 Monaten

Vorteile:

The feature where we have a ddi number so that we can get inbound calls

Nachteile:

Everything is good we dont have any limitations

Patricia
Recruitment Consultant in Philippinen
Personalwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Reliable Customer Service

4.0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Your Customer Service team is reliable and always provides good workarounds and solutions to issues. Thank you, [sensitive content hidden] for helping us sort things out today! He was very pleasant and helpful to speak with.

Nachteile:

For any updates or maintenance from your end, it would be highly recommended to inform your customers via email. This will help set expectations for issues that may be faced.

Melissa
Department Manager in USA
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Good

5.0 letztes Jahr

Kommentare: Great experience so far, looking forward to continuing and learning more

Vorteile:

Many great features that will help me and my representatives work efficiently and meet targets.

Nachteile:

We were having trouble with recieving emails to a user, also there is a OTP every time we log in.

Amita
CEO in Indien
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The product is fine it is simple to understand and and productive for me in many ways

4.0 letztes Jahr

Kommentare: THE FEATURE IS COLL HELP ME TO UNDERSTANBD MANY THINGS over all all fine for me

Vorteile:

it is simple, easy to understand pricing are fine

Nachteile:

Call tracking and call connectivity is the most important that I like about there

Swamy
Manager in Indien
Konsumgüter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good platform for the communication

5.0 vor 9 Monaten

Kommentare: I am ok using the app and it's good overall.

Vorteile:

Quality of calls are good and automatic recording is special feature.

Nachteile:

The clarity of the calls can be improved.

Naveen
Senior System Administrator in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Feedback for Support

5.0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Support by the team. Helping us with the cost affective solutions.

Nachteile:

Nothing as of now

Rehab
pre sales agent in Ägypten
Bildungsmanagement, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

perfect experience

5.0 vor 9 Monaten

Vorteile:

every thing is good the voice is clear .

Akshay
Business Development Manager in Indien
Outsourcing/Offshoring, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best Service and Amazing Customer Support

5.0 vor 11 Monaten

Vorteile:

Their chat support is the real warriors behind Call Hippo. I got in touch with [sensitive content hidden] and he is extremely fast in his service with sheer practical explanation. Great work...!

Nachteile:

Their on-call support [sensitive content hidden] was great initially but when we chose a different plan lower than what they pitched, their call support executive didn't seemed more interested. Also, they didn't reply to the emails which wasted our many days.

Ravikanth
Manager in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good network and service

5.0 letztes Jahr

Kommentare: Overall it is good experience to use call hippo for calling international numbers with cost-effective.

Vorteile:

Call forwarding to your local number is very much helpful

Nachteile:

I don't have any Cons with respect to callhippo

Shraddha
Business Development Executive in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Customer service

4.0 vor 9 Monaten

Vorteile:

the customer service is really fast and effective

Nachteile:

sometime it's difficult to load the page

Roger
Director in Vietnam
Konsumgüter, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good service

5.0 letztes Jahr

Vorteile:

I use this service for several year. It's very easy to set up everything even if you're not into IT. Very user-friendly interface. The support is always there to help and answers quickly. A bit price, but very convenient for people who want an easy telephony or call center.

Nachteile:

I didn't have negative experience during more than 3 years of usage.