Wer verwendet Archdesk?

Archdesk richtet sich an Bauunternehmen: - Baufirmen - Spezialunternehmen - Produktionsunternehmen/Fabriken - Großhandelsbranche/Geschäfte - Dienstleistungsbranche

Was ist Archdesk?

Archdesk ist eine All-in-one-Software, die speziell für die Bauindustrie entwickelt wurde.

Archdesk deckt den Workflow von A-Z ab, von der ersten Kundenanfrage über Schätzungen, Verträge, Projektmanagement, Budgetierung, Terminplanung, Arbeitsmanagement, Asset-Management, Kostenrechnungen, Berichterstattung und Teamzusammenarbeit bis zur Ausgabe der letzten Rechnung.

All dies in einem modernen und schönen Workflow, der von jedem Gerät aus zugänglich ist.

Archdesk – Details

Archdesk

http://www.archdesk.com

Gegründet 2016

Videos zu Archdesk
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Archdesk – Preisübersicht

Archdesk bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Archdesk – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Archdesk Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Angebotsmanagement
  • Baumaterial-Datenbank
  • Bieter-Management
  • Filesharing
  • Kosten-Datenbank
  • Materialforschung
  • RFP-Management
  • Subunternehmen-Management
  • Versionskontrolle

Siehe die vollständige Angebotsmanagement Software für Bauunternehmen Liste

  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Berichterstattung / Analyse
  • Elektrische Schätzung
  • HLK-Schätzungen
  • Historische Datenbank
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalkulationen für Klempnereien
  • Materialforschung
  • Projektmanagement
  • Subunternehmen-Management
  • Was-wäre-wenn-Analyse

Siehe die vollständige Baukostenkalkulation Software Liste

  • Aufgabenmanagement
  • Bestellungen ändern
  • Gantt-Diagramme
  • Gebot-Management
  • Job-Planung
  • Mitarbeiter-Kalender
  • Projektplanung
  • Umschuldung

Siehe die vollständige Bauplanungssoftware Liste

  • Bauunternehmer
  • Bestellungen ändern
  • Budgetverfolgung/Auftragskostenrechnung
  • CRM
  • Gerätenachverfolgung
  • Gewerblich
  • Integration in die Buchhaltung
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Zugriff
  • RFI und Vorlagen
  • Schätzung
  • Subunternehmen-Management
  • Vertragsmanagement
  • Vorfall-Berichterstattung
  • Wohngebäude

Siehe die vollständige Bausoftware Liste

  • Angebote / Vorschläge
  • Kundennachverfolgung
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Sales-Pipeline-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement

Siehe die vollständige CRM Software für Bauunternehmen Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • CRM
  • Checklisten und Inspektionen
  • Fotoerfassung
  • Gewerblich
  • Terminplanung
  • Vermessung aus der Luft
  • Versandmanagement

Siehe die vollständige Dachdecker Software Liste

  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Finanzmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Lagerhaus-Management
  • Personalmanagement
  • Projektmanagement
  • Supply-Chain-Management
  • Unternehmens-Vermögensmanagement
  • Vertriebsmanagement

Siehe die vollständige ERP Systeme Liste

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Siehe die vollständige SHK Software (Sanitär, Heizung, Klima & Lüftung) Liste

Archdesk Alternativen

Mehr Alternativen zu Archdesk

Archdesk – Erfahrungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,8
Kundenservice 5
Funktionen 4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,9

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Eine Bewertung schreiben
Gary B.
Director
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.1.2020

"The key to our growth"

Kommentare: There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Vorteile: We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Nachteile: It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.1.2020
Emma S.
Director / Project Manager
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.2.2020

"All under one roof to move with the times"

Kommentare: This software package has improved the way we store and record data. The quote function has been the best feature for us. Ensuring there can be no mistakes in setting the profit margin (Administrator Function) It is then easily transposed to a Purchase Order and with the tap of a button emailed directly to your supplier. Likewise with Invoicing. Its cut time down for paperwork, increased efficiency and once your up and running is easy to use. We haven't tapped into the Accounting side yet, but plan to gain further training with Archdesk in order to work with our Sage Accounting system. Archdesk support is also good, replying usually with 24 hours or less, either solving the issue or passing to the technical team. For an SME looking for an all round Package to store data, complete quotes, upload photos straight from site, issue Purchase Orders and Invoices, this is a great package and worth the monthly fee.

Vorteile: All our contract information can be kept in one place, and is easily accessed from site by Managers. Also quick and easy for sharing files with clients and sending our Purchase Orders to Suppliers

Nachteile: Can't flick easily between say quotes and files, you need to finish and save the quote before leaving it and being able to open other items.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 28.2.2020
Gail C.
Project Manager
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.7.2019

"Review of Archdesk"

Vorteile: Holds lots of information, ad if used properly can be a very useful tool following further training

Nachteile: Takes a while to get used to from Microsoft
If no internet connection, difficult to access

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 6.7.2019
Paulina D.
Director of Operations
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2020

"Honest Review by A Long-Time-User."

Vorteile: Archdesk is helping our team to plan efficiently and execute projects that deliver results on time. It's easy to use and flexible. This system is developing and adjusting to meet our expectations. Powerful productivity features, customizable workflows, personalized​ dashboards and what is most important for me transparent quotations for our Clients and cost tracking on the projects! At this stage, I'm not able to imagine how the company will work without having this ERP system in place.

Nachteile: It is really hard to say, hence the Team is constantly improving and delivering new system functions. Support Team is very efficient and I'm confident that will provide a ​solution to any query Client may have at the earliest convenience​.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2020
Jakub P.
Founder and Managing Director
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.8.2017

"Best software ever!!!"

Kommentare: Software like Archdesk is the lifeblood of most organizations. It is the system of record for everything. I've worked at an organization before that didn't use it and life was miserable. It just keeps everything so organised, helps us to track almost everything within the company. Sing in and out feature saved us lot of time and money tracking our employees. Like I mentioned before, everything is run out of Archdesk. Without this CRM in place we wouldn't be able to operate. The entire business process from cold call to close and then post sale flows through Archdesk.

Vorteile: Obviously, it's impossible to find a software to meets ALL your organization needs, but what makes Archdesk great is that it's extremely customizable, and there's so many people using it, that it's always evolving and growing. It's not stagnant in any way so that even if something isn't currently offered, there's a high chance for a solution in the near future . My favorite feature is for sure the dashboards available. Great help in our company!!!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.8.2017