Phone2Action

Phone2Action

von Phone2Action

Wer verwendet Phone2Action?

Phone2Action arbeitet mit Kunden zusammen, die von den größten Verbänden und Non-Profit-Organisationen bis zu Unternehmen der Fortune500 reichen.

Was ist Phone2Action?

Phone2Action ist eine umfassende Plattform für digitale Interessenvertretung und Kommunikation für öffentliche Angelegenheiten und Grassroots-Förderung. Die Software hat mehr als 11 Millionen Fürsprechern dabei geholfen, mehr als 35 Millionen Verbindungen mit gewählten Vertretern und anderen Entscheidungsträgern herzustellen. 25 neue Verbindungen werden jede Minute erstellt.

Phone2Action – Details

Phone2Action

http://phone2action.com

Gegründet 2012

Phone2Action – Kostenübersicht

Phone2Action bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Phone2Action Funktionen

Advocacy Software
Anwaltsmanagement
Belohnungsprogramm
Ereignisgesteuerte Aktionen
Formularverwaltung
Gesetzgebungsverfolgung
Kampagnenmanagement
Kundenvertretung (Customer Advocacy)
Petitions-Management
Politische Interessenvertretung
Soziales Engagement
Abbildung und Zuordnung
Demografische Daten
E-Mail Marketing
Fortschrittlich
Freiwilligen-Management
Fundraising-Management
Kampagnenanalyse
Konservative
Kontaktmanagement
Mitarbeiter-Management
Online-Zahlungsabwicklung
Spender-Zielgruppenerfassung
Tracking von Beiträgen
Veranstaltungskalender
Wähler-Datenbank
Überparteilich
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte
Ausschuss-Management
Buchhaltung
Freiwilligen-Management
Fundraising-Management
Gebühren-Management
Mitglieder-Datenbank
Mitgliedschaft-Management
Social-Media-Management
Spender-Management
Veranstaltungsmanagement

Phone2Action – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 36 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,7/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Brian K.
Executive Director
Lebensmittelproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2019

"Incredible Product"

Kommentare: One of the most amazing things about P2A is the customer service. Whoever designed and maintains their process for being responsive to their customers deserves a raise. This is a big plus for us - makes an already easy-to-use tool super easy for our whole team.

Vorteile: We purchased this software for a national advocacy campaign we are running. The tool couldn't be simpler to use. Very intuitive. Easy to set up. Fully functional. Would license this product again in a heartbeat.

Nachteile: The tool should be improved to allow generation of activity for each campaign by date. I'd like to be able to run a report showing all of the advocates who signed up on a particular date (for example at a trade show) - where they are from, etc. The P2A staff have graciously offered to run these reports for us but it would be better if this was built into the functionality.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2019
Bre M.
Advocacy Manager
Bildungsmanagement, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.10.2019

"User Friendliness Drives Conversion"

Kommentare: Overall, our organization has been incredibly happy with P2A. Advocates have even reached out to compliment the system, with many mentioning it is so much easier to use than other products. We signed a 2 year contract with P2A but will almost certainly renew.

Vorteile: Phone2Action (P2A) might just be the best advocacy software on the market. It is user friendly all around--the software makes it easy to set up action alerts/action centers, it is easy to send messages to advocates to alert them of actions to take, and it makes it easy for advocates to take action. Even if something isn't straightforward, the customer service reps can usually get users on the right track in just a few minutes. Compared to other products we have used, P2A has a higher conversion rate and more folks taking action than we've ever seen.

Nachteile: The setup process for the software was lengthy, which was unexpected. We had several headaches trying to get everything fully functional, but once it was up it worked well.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.10.2019
Verifizierter Rezensent
Deputy Director, Advocacy
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.1.2019

"Phone2Action review"

Vorteile: Allows you to take multiple types of actions (call, email, tweet) in one fell swoop.

Nachteile: Given that profiles are delineated by phone number, it doesn't work well for industries where brick and mortar locations are hosting your action-takers, because multiple advocates may be using the same phone line... and thus not tracked as discrete individuals.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.1.2019
Andrew L.
Government Affairs Liaison
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2019

"It just works"

Kommentare: Before using Phone2Action our call to action initiatives were inefficient and untrackable. Now it is easier for our members to participate, and we can track how much engagement there was.

Vorteile: I've been using Phone2Action for about a 2 years, and have never had a problem. Right out of the box, the platform worked just as well as advertised (if not better). Also, their customer service has been amazing. They are always quick to answer messages and walk me through whatever issue I am having.

Nachteile: It is relatively bare-bones compared to some of the other platforms out there. That being said, It does everything that it is supposed to do, and it does it well. Also, they have recently launched a few new features, but I have not had a chance to use them since they are not included in the base package, so I cannot speak to those aspects.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.2.2019
Ricardo A.
Digital Organizer
Non-Profit-Organisation Management, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2019

"Best Customer Service "

Kommentare: Overall I would recommend phone2action because they are always on top of it, even on weekends and in doing our communications work it's important to be able to do rapid response and we know we can always count on the p2a team to be able to do digital work to advance our goals in many of our campaigns.

Vorteile: What I have always liked about phone2action is the efficient and super rapid costumer service, the chat feature allow us to ask questions, learn new features, and build a relationship with phone2action representatives that helps us confidently launch campaigns or send mass texts through the platform because we know we are using it strategically. The software is also user friendly, you can send a mass text in less than 10 minutes, and build a new petition in about 25-30 minutes. This has helped us stay engaged with our supporters and build list with new allies.

Nachteile: The cons is the limited templates for petitions. There is only 3 and it would be good to have more choices.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2019