Wir helfen Unternehmen in der Schweiz
seit 17 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist N-sight?

Die Plattform für Fernüberwachung und -verwaltung von N-able® RMM vereinfacht die Verwaltung, Wartung und den Schutz von IT.

Wer verwendet N-sight?

N-able RMM ist für MSPs und IT-Profis, die eine umfassende IT-Plattform wollen, um sicherer und intelligenter zu sein und so ihre Operationen skalieren zu können.

Wo kann N-sight bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • N-able

Support für N-sight

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Antigua und Barbuda, Argentinien, Australien, Bahamas und 36 weitere

Sprachen

Englisch

N-sight Kosten

Startpreis:

$ 99.00/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

N-sight bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von N-sight ist ab $ 99.00/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • N-able

Support für N-sight

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Antigua und Barbuda, Argentinien, Australien, Bahamas und 36 weitere

Sprachen

Englisch

N-sight – Videos und Bilder

N-sight Software - 1
2 weitere anzeigen
Videos zu N-sight
N-sight Software - 1

N-sight Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anwendungsmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Patch-Implementierung
  • Automatische Scans
  • Backup und Recovery
  • Bandbreiten-Überwachung
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM-Systeme
  • Compliance Management
  • Connectivity-Management
  • Dashboard Software
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeit-Monitoring
  • Echtzeit-Warnungen
  • Einsatz-Management
  • Ereignisprotokolle
  • Ferngesteuertes Update/Installation
  • Für MSPs
  • IT-Asset-Management
  • IT-Betriebsmittelverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kapazitätsmanagement
  • Konfigurationsmanagement
  • Korrektur-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Management des kompletten Netzwerks
  • Netzwerkanalyse
  • Netzwerküberwachung
  • Portfoliomanagement
  • Projektmanagement
  • Remote-Monitoring und -Management
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Ressourcenmanagement
  • Richtlinien Managemen-
  • Sanierungsmanagement
  • Schwachstellen-Scannen
  • Self-Service Portal
  • Server-Überwachung
  • Service Level Agreement (SLA) Management
  • Simple Network Management Protocol (SNMP)
  • Störfallmanagement
  • Supportticket-Management
  • Terminplanung
  • Uptime-Berichterstattung
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement
  • Warnungen/Eskalation
  • Wartungsplanung
  • Web-Traffic-Berichterstattung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überprüfung von Vorfällen
  • Überwachung

Alternativen für N-sight

WatchGuard Endpoint Security kombiniert Filterlösungen für EPP (Endpoint Protection Platform), EDR, XDR und DNS mit Zero-Trust- und Threat-Hunting-Diensten.
Cloudbasierte IT-Management- und Support-Software für den internen und externen Remotesupport kleiner und mittelständischer Unternehmen.
Arbeite mit anderen zusammen, halte Schulungen ab, stelle Projektaktualisierungen bereit und kommuniziere mithilfe von ConnectWise Control mit deinen Kunden.
Helpdesk von ConnectWise Manage: leistungsstarkes Ticketsystem mit zentraler Kommunikation; lässt sich in Tools integrieren, die du derzeit verwendest.
Überwache und verwalte mobile und Desktop-Geräte in der Cloud über ein sicheres Dashboard.
Mit TeamViewer können Sie sicher auf Geräte Ihrer Kunden zugreifen, sie steuern und Dokumente sowie Programme nutzen. Mehr erfahren!
Automate ist die einzige RMM-Plattform der Branche, die von einem MSP für MSPs entwickelt wurde, um die Bereitstellung von IT-Services zu automatisieren und das Umsatzwachstum zu steigern.
Eine MSP-Plattform, mit der du den Technologiebedarf kleiner Unternehmen – nach deinen eigenen Vorgaben – einfach und von überall aus effizient verwalten kannst.
Die Fernüberwachungs- und Verwaltungsplattform N-able® N-central® ist darauf ausgelegt, die Verwaltung komplexer IT-Netzwerke zu vereinfachen. Erfahre mehr über N-central

Bewertungen über N-sight

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.3
Benutzerfreundlichkeit
4.1
Kundenservice
4.0
Funktionen
4.4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
37%
3
5%
2
1%
1
4%
Derek
Derek
Service Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SolarWinds RMM (formerly N-Able) is a great RMM tool

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great solution for an RMM tool. The management of the alerts and system is the best overall of the competitors. Would recommend as long as the PSA tool links to it well.

Vorteile:

Very intuitive interface and easy to learn. Easy to navigate and manage individual endpoints and quiet noisy alerts. Great integration with direct hardware monitoring as well.

Nachteile:

Remote access software has historically been an additional feature. Very competitive market and some aspects are not the "best" in the market, including remotely connecting to computers. SolarWinds is also only breaking into the PSA market so there is not a direct connecting service to link on day 1 without looking at other vendors.

In Betracht gezogene Alternativen: ConnectWise ScreenConnect und Kaseya VSA

Gründe für den Wechsel zu N-sight: SolarWinds is a great RMM tool and can be linked nicely with Connectwise Manage. ConnectWise pushes hard to force the linking of Control, which makes this a difficult decision.

Chris
Technology Director in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A decent mix with different tools

4.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Their platform has absolutely put us in a better position for supporting our users working across multiple locations and offices.

Vorteile:

Solarwinds is building a very broad set of tools helping MSPs and admins manage corporate IT users, networks, and assets. I really like that a big part of their strategy consists of recurring available trainings of not only their own software, but best practices. I have already learned a great deal working with their platform.

Nachteile:

They are still growing and adding on. It sometimes gets a little frustrating that all the toolsets are not directly integrated into their RMM platform.

In Betracht gezogene Alternativen: ConnectWise PSA

Warum N-sight gewählt wurde: RMM had the broad tools to better manage our resources than a simple remote support tool.

Zuvor genutzte Software: GoTo Resolve

Gründe für den Wechsel zu N-sight: cheaper and felt like they would be easier to work with getting training, etc.

Shane
Shane
Chief Technologist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Loaded with Hidden Fees, Quick to Try and Scam You

1.0 letztes Jahr

Kommentare: An utter nightmare.Within literally ONE WEEK of signing up, we got a notice saying that the rates were being hiked by 10% for all customers. We had to fight to just keep out $99/mo introductory rate.But they had the last laugh, as they continuously billed us at $148/mo for more than half of the time we've been with the service. We deactivated a user that had left our organization and activated a new user in the same day - and N-ABLE views that as "acceptable" to bill you for an added user license, despite the fact you still only have three active licenses.We attempted to cancel the service on June 3rd, giving 30 days according to their policy. Today is June 27th and their helpdesk told me that the contract would have to remain open (and billed) until September 1st - because their team has taken a full month to cycle us through their ticketing system to cancel our account. Oh, and they're tacking on an extra month as their "early termination" on a month-to-month contract (which was not agreed to).STAY AWAY!

Vorteile:

The initial price of $99/mo for up to 3 users seemed very attractive to us as an affordable entry into the space. A unified platform for all RMM tools also seemed attractive to us. However, we were very wrong with assuming it was unified.

Nachteile:

The "N" in "N-ABLE" apparently stands for "Nickel-And-Diming" as that's exactly what they did at every turn. After an exciting trial period with the platform (which was kicked off with great sales people), all of the features that were represented to us in the sales calls were suddenly stripped away and pitched as "add-ons" to the introductory price that we should have known was too good to be true.Beyond that, N-ABLE continuously over-billed us for 3 of the 6 months we had the service. Two of those times were because we had the audacity to deactivate one user account and activate a new one - but the fact that two different users existed in a month meant that it was an added charge.The charge? It was an extra $49! Half the cost of what they billed for their $99-for-3.This made it a nightmare for us when we turned over staff, as they weren't billing on ACTIVE LICENSES but instead they billed you on any time you added someone new - despite if you deactivated the old user first.Beyond the billing nightmare - EVERYTHING is an upcharge. Your fee is giving you access to an RMM and a really antiquated ticketing system that feels like you're working in a platform that was developed in 1992.Every single module is segregated and requires you to log in again (with MFA). This ultimately didn't make a huge difference, because we quickly found out that you had to pay hundreds of dollars for every other feature, anyway.

Javier
Service Tech in Mexiko
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

You don't need to spend more money elsewhere

5.0 vor 5 Jahren

Vorteile:

The main pro for us has been that it is pay what you use. Many other RMM tools will lock you into 3 year contracts and make you buy hundreds of seats and you will pay for them regardless if you use them or not. We loved that the remote control tool was based on Teamviewer

Nachteile:

The initial interface was kind of clunky. And we really didn't like when they changed the remote control client. We've gotten used to it now though.

In Betracht gezogene Alternativen: ConnectWise Automate

Warum N-sight gewählt wurde: It was stile N-Able back then and the platform was just terrible. It cause all sorts of network issues.

Zuvor genutzte Software: N-central

Danny
IT Manager in UK
Essen & Trinken, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Amazing remote manamgement software

5.0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I love how simple it is to manage my systems with this software. I can remotely control every single endpoint in my organisation, pull an assest list when I need it, keep an eye on virus threats and even deploy virus protection all via a simple interface

Nachteile:

The only additional feature I'd like to see is the ability to freeze the remote display, so the user cannot see what actions are being performed, like entering sensetive parts of systems etc.