Wer verwendet Polymail?

Polymail wurde für Gründer, Vertriebsteams, BD-Teams, Kundenteams und andere externe Teams und Einzelpersonen in wachsenden Unternehmen entwickelt.

Was ist Polymail?

Polymail ist eine E-Mail-App für die Vertriebsproduktivität mit Tools für Reichweite, Tracking und Teamzusammenarbeit. Highlight der Hauptfunktionen von Polymail: - E-Mail-Tracking (Öffnen, Klicken und Anhangsverfolgung) - Kampagnen (Seriendruck) - Follow-up-Erinnerungen - Nachrichtenvorlagen - Kalenderintegration - Kontaktanreicherung - Geplanter Versand Polymail ist auf macOS und iOS verfügbar.

Polymail – Details

Polymail

https://polymail.io/

Gegründet 2015

Polymail – Kostenübersicht

Polymail bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Polymail ist ab 10,00 $/Monat verfügbar.

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Polymail video
Play
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Startpreis

10,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Training

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Polymail Funktionen

Collaboration Tools
Aufgabenmanagement
Bearbeiten in Echtzeit
Brainstorming
Content-Management
Diskussionsforum
Dokumentenmanagement
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Projektmanagement
Versionskontrolle
Videokonferenzen
Archivierung & Aufbewahrung
Datenwiederherstellung
E-Mail-Überwachung
Gemeinsamer Posteingang
Reaktions-Management
Routing
Spam-Blockierung
Unterschriften-Management
Vorformulierte Antworten
Warteschlangenmanagement
Whitelist/Blacklist
A/B-Tests
Ereignisbasierte Benachrichtigungen
Kampagnenmanagement
Segmentierung der Audienz
Standortverfolgung
Team-Management
Aufgabenmanagement
Elektronische Unterschrift
Fernzugriff
Kollaboration
Live-Chat
Meeting-Management
Remote-Support
Softphone
Video-Chat
Webkonferenzen
Zeitzonenverfolgung
Überwachung von Mitarbeiteraktivitäten
Aktivitäts-/Newsfeeds
Befragungs-/Umfragemanagement
Bildschirm teilen
Blogs
Echtzeit-Chat
Meeting-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiterfotos
Newsletter-Management
Videokonferenzen
Aktivitäts-/Newsfeeds
Audio / Video-Konferenzen
Blogs
Chat / Messaging
Filesharing
Mitarbeiterverzeichnis
Newsletter-Management
Umfragen & Feedback
Veranstaltungskalender
Wissensmanagement
Aufgabenmanagement
Datenbank-Integration
Dokumenterstellung
Filesharing
Kollaboration
Notizen verwalten
Office Suite
Projektmanagement
Präsentations-Tools
Team-Chat
Aktivitäts-/Newsfeeds
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Aufgabenmanagement
Diskussions-Threads
Echtzeit-Chat
Filesharing
Integration von Dritten
Mobiler Zugriff
Sprachanrufe
Suche
Umfragen & Feedback
Videokonferenzen
Anrufaufzeichnung
Audio / Video-Konferenzen
Chat / Messaging
Fax-Management
Filesharing
Kalenderverwaltung
Kollaboration mehrerer Nutzer
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Angebotsmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Gebietsmanagement
Kollaboration
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Meeting-Management
Präsentation-Management
Trainingsmanagement
Ziel- / Kontingentverwaltung
Anpassbares Dashboard
Aufgabenmanagement
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Compliance-Verfolgung
Dokumentenmanagement
Drittanbieter-Integration
Formularverwaltung
Grafischer Workflow Bearbeiter
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
No-Code
Workflow-Konfiguration
Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Polymail – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 47 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,1/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Sheila C.
Graphic Designer (and owner)
Design, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2018

"Polymail - The email solution with great features, easy shortcut keys and less bloat than Microsoft."

Kommentare: Overall, my use of Polymail has been positive. As mentioned previously in this review, the tracking feature and the follow up feature is really what sets this software apart from any other email software on the market. As soon as Polymail can get an Android mobile version of its software developed and marketed to me, I will give this software 5 starts all around.

Vorteile: I love the the tracking feature - I can see immediately when the recipient has both read and/or downloaded any attachments to an email I've sent them. The software also has the ability to remind you to follow up with the email in three days if you have not had a response from the recipient.

Nachteile: I hate that there is no Android mobile version of this software - yet. I'm still stuck using Gmail or Outlook on my phone and the two do not sync up at all. If I read/send an email from Polymail, it will not show up on my phone at all.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.11.2018
Abbas H.
Managing Director
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.10.2017

"An email app with amazing potential for larger teams."

Vorteile: Being a very early started (back when it was free), i've loved Polymail's ability to fill the void that Mailbox left in our email workflows. It is an amazingly simple, easy to handle and clean email workflow tool. Standard snooze and remind options aside, i think they are onto something with the recent additions to Campaigns features and Salesforce.com integrations. They are excellent for a user within a sales organization who wants to super-charge their communication, outbound and email workflow.

Nachteile: The last pro is also a con, as the gradual shift from being a individual-user friendly tool to a SME or larger team focused tool becomes evident. I've been on their paid subscription, but it becomes harder and harder to justify just for the basics. Using more advanced features with Team and Enterprise plans end up being much more expensive, especially when you consider the cost of the CRM with it as well.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.10.2017
Bernd O.
Self Employed
Fotografie, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2019

"Great ideas - too many bugs"

Kommentare: Excited at first and way too often frustrated with a bloated and unintuitive application.
I only use it for "special" emails. When I really need to know if an attachment has been downloaded or when I need to get a message to many people.

Vorteile: Fantastic functionality. As a subscription customer you can see who and when someone opened your mail, if the clicked a link, downloaded a file - brilliant for business use.
The campaigns and sequences are a great promotion tool.

Nachteile: The User-Interface is, to say it mildly, not very intuitive. Functions are hard to find.
The worst part is, that it is too buggy. I get the feeling that they are too excited to launch new functions and ignore the basics of quality control.
Two examples: You can no resize/scale images inside a message. But go ahead and send this message and open it in another email client: the images are distorted/stretched beyond recognition. This function should be disabled at this point.
Images that I had added to a message that was sent out to many many people were missing, simply gone by the time the sequence was sent out. SO basically the message I created was altered by the system. A very serious bug. Should have never been released to the customers like that.
Many little UI bugs that appear when you try to import and edit recipients for campaigns/sequences.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2019
Verifizierter Rezensent
CEO
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.10.2018

"An email client that will probably become central to businesses"

Vorteile: I've been using Polymail even before being available to the general public and I can say they listen to their users and they evolve very fast. The most important feature for me is the individual email tracking (if you send an email to multiple recipients, Polymail tracks each one of them individually, showing you exactly who read your email). It is invaluable for both sales and business emails. Also, the team added features that used to be part of separate platforms like the ability to send email campaigns directly from your address (great for sales), email sequences and team communication (so you can collaborate on emails with your team) - For us, Polymail is quickly replacing more expensive software such as outreach platforms or drip campaigns.

Nachteile: The sync between mobile apps and the desktop ones could be better (from time to time emails read on a platform don't sync to other platforms) - but they are improving.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.10.2018
Alexander N.
UX/UI Designer
Design, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2018

"Promising email client software"

Kommentare: Good email client software!

Vorteile: In general Polymail will be a great replacement for your pre-installed email client. It has modern and intuitive interface, nice features like scheduling to send your messages, ability to unite all your email accounts, and some nice paid special features like Campaigns, Team analytics, Statistics, etc.

Nachteile: I found existing pricing plans quite expensive. Not everyone can afford to pay per year for an email software. But what frustrates me the most are those multiple scrollbars. Sometimes it becomes impossible to scroll down to actually read a message. And this looks really disappointing considering the app's price. Hope guys from Polymail will fix this issue one day.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2018