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Was ist UJET?

UJET ist ein hochmodernes Cloud-Kontaktcenter-Softwareunternehmen mit führenden Innovationen für die Kundenbetreuung im Smartphone-Zeitalter für das Web, das Telefon und mobile Anwendungen. Die UJET-Plattform begeistert Endnutzer mit jederzeitigen und überall verfügbaren Zugriffen sowie mit einfachen Smartphone-Funktionen und erhöht die Agentenleistung durch kontextabhängige Lösungen für Sprache, Chat, Bilder, Video und Text. Die UJET-Plattform erfüllt die Anforderungen als Enterprise-Lösung sowie von SOC2 Type II und HIPAA. Weitere Informationen findest du unter www.getujet.com.

Wer verwendet UJET?

UJET eignet sich ideal für mittelständische Unternehmen und Konzerne, die Kundenservice mit einer äußerst zuverlässigen Cloud-Architektur und allen Vorteilen der Funktionalität im Zeitalter des Smartphones umwandeln möchten.

UJET Software - 1
UJET Software - 2
UJET Software - 3
UJET Software - 4
UJET Software - 5

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UJET

UJET

4.5 (128)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
10
4.8 (128)
4.8 (128)
4.8 (128)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 9.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
179
138
4.6 (1’568)
4.7 (1’568)
4.7 (1’568)

Weitere gute Alternativen zu UJET

LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Talkdesk
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Workflow-Management
NICE CXone
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
Kontaktmanagement
Verfolgung von Interaktionen
Cisco Jabber
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Mobiler Zugriff
Zwei-Wege-Audio und -Video
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Ticket-Management
Verfolgen von Support-Tickets
RingCentral MVP
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zoiper
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Automatische Anrufverteilung
VoIP-Verbindung

Bewertungen über UJET

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.5
Benutzerfreundlichkeit
4.8
Kundenservice
4.8
Funktionen
4.6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
28%
3
5%
2
2%
1
1%
Juan
Juan
Team Leader in Honduras
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Awesome Tool

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Vorteile:

It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Nachteile:

It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

Destiny
Customer Service Support in USA
Verbraucherdienste, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ujet

5.0 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall, UJET is an excellent phone system for making calls and running reports; it is a significant improvement over the previous system. I appreciate how I can adjust and watch live aux codes. When confirming hours, I also found the ability to run summary reports quite handy.

Vorteile:

Ujet enables agents, staff members, and specialists to provide quicker and more efficient customer support whether they are working remotely, in the field, or on the g

Nachteile:

It can be a little quirky or perform strange things at times. For example, there have been a few occasions when I was in one UJET state, such as available, and it would change to unavailable.

Jamie
Decision Maker in USA
Unterhaltungselektronik, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

1.0 vor 6 Jahren

Kommentare: None unfortunately.

Vorteile:

Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Nachteile:

The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject. The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago. Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

Christian
Customer Support Rep in USA
Verbraucherdienste, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Ujet review

5.0 letzten Monat Neu

Kommentare: Ujet is powerful tool that we use calling our customer

Vorteile:

Ujet is easy to use and user friendly, navigate well and clear sound

Nachteile:

none so far, Ujet is easy to use and user friendly, navigate well and clear sound

Yeiry
Back up Supervisor in Dominikanische Republik
Verbraucherdienste, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The best platform for your interactions.

5.0 letzte Woche Neu

Kommentare: Ujet helps me to resolve all different situations and issues that customers have using different apps. I can educate the customers about the process and bring great customer service using the quality that Ujet provides. Ujet makes my days easier. Is really easy to work using Turo.

Vorteile:

I love to use Ujet for work. Is really easy the way you can take and make phone calls. My favorite part of using Turo is that is really fast and the quality of all the calls is really good no matter where you are. I definitely recommend Ujet to everyone.

Nachteile:

I don't have any negative comments about it.