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Was ist Call Logic?

Mit Call Logic können Vertriebsteams mehr Geschäfte abschließen, indem sie ihre Telefonanrufkampagnen optimieren. Mit Call Logic können kleine Unternehmen die Anzahl der ausgehenden Anrufe um mehr als das Dreifache erhöhen. Dadurch wird sichergestellt, dass das Verkaufspersonal bei der Nachbetreuung von Kunden und ehemaligen Kunden effizient arbeitet. Fordere eine kostenlose Demo oder Testversion an und erfahre, wie du mit Call Logic deinen Verkaufsprozess rationalisieren und gleichzeitig die Produktivität und die Leistung deiner Mitarbeiter steigern kannst.

Wer verwendet Call Logic?

Jedes Unternehmen, das nach dem Verkauf Nachfassaktionen automatisieren möchte. Versicherungsmakler, Hypothekenmakler, Immobilienmakler, Finanzberater, Heimdienstleistungen, Gebäudeindustrie, Fertigung und mehr.

Call Logic Software - 1
Call Logic Software - 2
Call Logic Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Call Logic das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Call Logic

Call Logic

4.6 (34)
$ 79.99
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
42
3
4.5 (34)
4.5 (34)
4.8 (34)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 0.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
76
10
4.7 (18)
4.8 (18)
4.9 (18)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Call Logic

Dialfire
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
DYL
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenmanagement
Leistungskennzahlen
Verfolgung von Interaktionen
PhoneBurner
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
contactSPACE
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
VICIdial
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Automatische Anrufverteilung
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Berichterstattung / Analyse
VoIP-Verbindung
Voiptime Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Kixie PowerCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung

Bewertungen über Call Logic

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.6
Benutzerfreundlichkeit
4.5
Kundenservice
4.8
Funktionen
4.4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
29%
1
3%
DREWBIE
DREWBIE
Consultant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Dialing Solutions That Get Results

5.0 vor 6 Jahren

Kommentare: Using this software I was able to increase my overall call volume by 300% and average call length by 2 minutes. This allowed my team to make more quality contacts with our prospects and avoid time spent dialing numbers manually where the number had been changed or was no longer in service.

Vorteile:

Ease of use, Clear Connections, Efficiency Created

Nachteile:

Click to dial functionality still not where I would like to see it.

Antwort von Double A Solutions

vor 6 Jahren

Thanks for the review Drewbie! We love to hear that the system has helped you increase in productively in your business!

Brianna
Executive Search Consultant in USA
Personalbeschaffung & -besetzung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Quick and Efficient

5.0 vor 5 Jahren

Kommentare: I can reach 3X more contacts in less amount of time. Cold calling jobs are a lot of "no answers" and leaving voicemails. By the time you dial, let it ring, leave a voicemail that is 30-50 seconds. By using this software you take out the dial time and you take out the leaving a voicemail time because you already pre-recorded one, shorting that time to 5-10 seconds per call. Also by having a pre-recorded voicemail it allows me to focus on what to say when they answer vs thinking about what to say on a voicemail and rambling on too much.

Vorteile:

I love that in my job I have to make calls no matter what and this software allows me to quickly move through a call block. Prior to using this software in an hour call block I could dial 30-50 contacts. Now in an hour I can do closer to 100-120.

Nachteile:

If I have 100 calls in a campaign and I talk to 10 people, I have to manually take them out or it will call them again. At times some contacts get missed and I have to go back in manually to add them.

Antwort von Double A Solutions

vor 5 Jahren

Thanks for the review, Brianna! We love to hear how much more efficient you are when using Call Logic! There's nothing quite like increasing your call volume by 3x. :)

Sean
Owner in USA
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Better Options

1.0 letztes Jahr

Kommentare: I do not recommend! #1 you will burn through phone numbers as they get flagged as spam. Tested a new dialer for 30 days and none of my marketing numbers have yet to be flagged while utilizing competitor. #2 Pricing. I found a better system with more hours & features for half the cost. #3 Customer Service. I called & emailed for over a week to support. I literally had to complete a new client form and speak to sales before being transferred to support. #4 refund policy. I have over 80 hours of unused dialing time. They are refusing to refund me for those unused hours. I highly recommend utilizing another service! Unless you like buying and burning numbers multiple times per week!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Call Logic has done an amazing job streamlining our workflow, making us extremely productive

5.0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Since we began using Call Logic, our sales force has been able to hone in their efforts, increasing to more closed deals. The UI is intuitive & easy to use, and we find the ourselves multiplying our call numbers regularly.

Nachteile:

This software has become integral to our operation & we find our productivity increasing regularly. There are no major complaints & we even appreciate the trial feature. We were sure we were satisfied with the software before we even committed to it.

Antwort von Double A Solutions

vor 6 Jahren

Thank you for your feedback! We really appreciate hearing from our customers!

James
Agency Owner in USA
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Auto Dialer

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: The cost of the auto dialer is far less than my payroll savings.
The ability to scrub for DNC and other criteria reduces my exposure.
The call Logic people and support are wonderful.

Vorteile:

Outbound Caller ID Automatically flagging busy or out of service type connections and dial the next number saves time. Leaving voice mail message while dialing the next number. Being able to read notes taken during the call.

Nachteile:

When uploading a CSV file with prospect information I needed to name a great deal of the fields. A larger and industry specific list of headers would be helpful. For example if my people can see a larger snapshot of the prospects information without scrolling, they will know to ask for date of birth or a drivers license number if that field is empty.