
Zendesk Suite
Was ist Zendesk Suite?
Zendesk ist die wichtigste Logik für die Unterstützung der Cloud, um die Unterstützung der Agenten zu gewährleisten. Toutes vos Interactions avec les clients se trouvent dans une interface einzigartig avec des fonctionnalités telles que des widgets Web, des réponses de ticket prédéfinies et un historique complete des clients. Soyez opérationnel rapidement et obtenez des résultats encore plus rapidement - en moyenne, nos Kunden voient le retour sur investissement après 3 mois avec Zendesk.
Wer verwendet Zendesk Suite?
Von Start-ups bis hin zu Fortune 500-Unternehmen, mehr als 80.000 Kunden vertrauen Zendesk hinsichtlich ihrer Kunden-Support-Bedürfnisse.
Du bist nicht sicher, ob Zendesk Suite das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Zendesk Suite
Bewertungen über Zendesk Suite
Lutz
Tolles Programm
Vorteile:
Es ist sehr einfach zu bedienen und macht den Kundensupport sehr einfach. Ein Kunde zwei Mitarbeiter? Kein Problem. Läuft reibungslos
Nachteile:
Beim starten oftmals etwas langsam. Kann aber auch am Arbeitsspeicher liegen
Töffel
Sehr zufrieden wir nutzen das schon seit ein paar Monaten
Kommentare: Wir sind vollkommen zufrieden und würden die Software weiterempfehlen
Vorteile:
Dass man viele Möglichkeiten hat sich besser zu informieren um die Software besser zu verstehen
Nachteile:
So viele Möglichkeiten können zur Orientierungslosigkeit führen
Axel
Simpel und Übersichtlich
Vorteile:
Die einfache Handhabung und der gute Überblick der bereitgestellt wird
Nachteile:
Die komplizierten Beschreibungen und Unterpunkte

Mayre
It is completely worth it.
Kommentare: We switched to Zendesk Suite a few months ago, which has been a good decision as the workflow is now more comprehensive and simplified. It's a flexible, powerful and very secure CRM. We can organize and prioritize effectively.
Vorteile:
I appreciate that it allows for automated systems not only for ticket updates and status, but additionally for reporting. One of the features of this software that I appreciate the most is its user interface, which is not only intuitive and simple to use but also has a visually appealing overall appearance. Another is that it greatly facilitates organization through effective ticket assignment and simple control.
Nachteile:
So far I have not experienced any negative aspects, on the contrary, it has simplified tasks that I used to distribute with different software or platforms, which has saved me a lot of time and made my work easier.
S M Zahid Hasan
In Betracht gezogene Alternativen:
Empowering Customer Service Excellence: The Comprehensive Solution of Zendesk Suite
Kommentare: Zendesk Suite performs. Many companies use it for customer service. Its adaptability lets organizations customize it. Cost, setup, and reporting and analytics tools have been criticized. Other system integration issues have plagued users. Finally, Zendesk Suite's experience relies on business needs. Evaluate the platform's features and capabilities to ensure it fits your business.
Vorteile:
Comprehensive solution: Zendesk Suite offers many tools for customer support and assistance, making it a one-stop solution for organizations. Customizable and flexible: Businesses may tailor Zendesk Suite to their needs and workflows. Real-time notifications: Zendesk Suite informs support staff to customer enquiries and requests in real time. Support teams can quickly master Zendesk Suite's user-friendly UI.
Nachteile:
Cost: Zendesk Suite is pricey for small organizations. Zendesk Suite setup requires technical expertise and resources. Zendesk Suite's reporting and analytics are limited, requiring other tools for sophisticated analysis. Support teams can't work remotely or on-the-go with Zendesk Suite's restricted mobile support.