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Was ist Clover?

Clover ist ein All-in-One-Verkaufs- und Zahlungssystem, das die Funktionen einer Registrierkasse, eines Kartenzahlungsterminals und eines POS-Systems integriert. Als cloudbasierte Plattform, die eine Reihe von Geräten unterstützt, macht Clover es einfacher und schneller als jemals zuvor. Dank der integrierten Funktionen kannst du tägliche Aufgaben vereinfachen, Transaktionen beschleunigen, Kunden einbeziehen und die neuesten Zahlungen problemlos entgegennehmen. Clover bietet auch einen robusten Anwendungsmarkt mit mehr als 300 verfügbaren und stets wachsenden Anwendungen.

Wer verwendet Clover?

Clover bedient kleine und mittlere Unternehmen, darunter Schnellrestaurants, Restaurants, Boutiquen, Dienstleistungsunternehmen und diejenigen, die Zahlungen entgegennehmen möchten.

Clover Software - 1
Clover Software - 2
Clover Software - 3
Clover Software - 4

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Clover

Clover

3.9 (483)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
63
9
4.0 (483)
3.5 (483)
3.3 (483)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 60.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
33
3
4.7 (31)
4.6 (31)
4.5 (31)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Clover

MicroBiz Cloud POS
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Inventarverwaltung
Zahlungsabwicklung
Juniper Square
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Investment-Tracking
Kundenportal
PayPal Commerce Platform
Am besten bewertete Funktionen
API
Aktivitäts-Dashboard
Drittanbieter-Integration
Affinity Designer
Am besten bewertete Funktionen
2D-Zeichnung
Bildbearbeitung
Textbearbeitung
Shopify POS
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Zahlungsabwicklung
Epos Now
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Echtzeit-Daten
Verkaufsberichte
Booker
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Online-Buchung
Terminverwaltung
Venmo
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Mobile Zahlungen
Online-Zahlungen
QuickBooks Money
Am besten bewertete Funktionen
Rechnungserstellung
Rechnungsverarbeitung
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über Clover

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3.9
Benutzerfreundlichkeit
4.0
Kundenservice
3.3
Funktionen
3.8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
20%
3
10%
2
5%
1
15%
Josh
Josh
Web Designer and Automator
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Point of Sale payment processor for Small Companies

5.0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Kirk
Kirk
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

ANGEL security was awesome!!!!!

5.0 vor 4 Monaten

Kommentare: over all very pleased!!!!!!! except the updating part!!! very stressful !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! every year!! like taking a major exam!! each year they ask for updates and each year it is more technical, and extreme even with some savy computer people like applying for a bar exam to be a lawyer!!

Vorteile:

the ease to process payments and the response entering to the bank account

Nachteile:

the high fees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and the updating every so many months!! keeps on changing!! very stressful!!!!!! does not always benefit clients!! like taking a Bar Exam!! or applying for a mortgage !!!!!!

Jyll
Intuitive Coach in USA
Einzel- & Familiendienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

No integrity - from 5 stars to 1 star

4.0 letzten Monat Neu

Kommentare: I joined CloverConnect in 2022 and was excited to use their services. I had a decent experience up until Jan 2024 when I was charged an annual "security fee" of $215. When I received the payment notification email (that I receive monthly when they collect their fees), I was shocked at the amount and called customer service. They informed me that there was an announcement about this upcoming fee in my November 2023 statement. I never knew I got a statement let alone how to find it in my dashboard. They told me how to find it and sure enough, in a small print paragraph, there was information about this change. I asked why I wasn't emailed about this - emailing an announcement about a change is standard procedure. No response. Despite talking to multiple agents and a manager about how, at the minimum, I should have been notified via email of this change, CloverConnect said it was my responsibility to look at my statements each month. My response is that I don't need to look at the statement when I'm receiving emails on each transaction and an email about the monthly fees taken. CloverConnect would not refund the $215. I asked for my Merchant agreement multiple times - never got one sent to me. I scoured their websites for information on this annual fee - it is not documented anywhere. I emailed Support asking for info - no response. Meanwhile, I was receiving emails from other Businesses I work with notifying me of their updated Terms, etc. I just received another one today which reminded me that I wanted to write this review! CloverConnect made a poor decision and lost a (previously) happy customer. They exhibit zero communication with their merchants, zero ability to resolve conflict, and most importantly, they lack integrity. I chose to cancel them (and lose the $215) because I cannot be in Business with a company that doesn't have integrity, doesn't communicate major decisions that affect me (their merchant), and places the blame on me for not reading my monthly statement.

Vorteile:

Ease of set-up and use, monthly fees, and it integrated with Book Like A Boss booking software.

Nachteile:

Support was a bit slow to respond to issues. CloverConnect does not communicate via email regarding important changes that affect the merchants. CloverConnect lacks integrity.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Save your money

3.0 letzten Monat Neu

Vorteile:

The initial implementation was relatively easy.

Nachteile:

Statements were challenging to reconcile. Customer Service should be referred to as Customer Dis-service.

ALAINA
Own in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

AWFUL FOR SMALL BUSINESS

4.0 letzten Monat Neu

Kommentare: It was terrible from day one.They got my bank account information wrong.Then they got my address wrong.Every time I spoke to a different person.I was quoted to hit the feet when I finally decided to go and sign up with them.I thought everything was gonna be OK.And so far over the past 2 months.New hidden FEES that popped up and evidently.They can do this whenever they want to. As a small business that sometimes does not even process credit cards every month they charge you monthly minimums.They don't tell you about.They say they'll take care of it.No one ever calls you back.Nobody emails you back.Do not use the business people I know haven't charged?His cancelation fees.This is the absolute worst processing service out ther

Vorteile:

So far nothing. It is a nightmare in every way.

Nachteile:

LIARS. SCAMMERS WITH HIDDEN FEES. FEES ADDED AFTER SIGNING UP. TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. NEVER USE!!

Sable
Salon Owner Educator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

My Clover Review & Experience

4.0 vor 5 Monaten

Vorteile:

I liked the POS system however it has a learning curve. After playing around with it for a couple weeks I was able to better navigate the device. It was a very easy setup.

Nachteile:

Not what I thought it was going to be like. I was not informed of the additional charges and App Store fee. It was difficult to integrate online booking and salon management with this system. I ultimately had to change. I think it is a wonderful system for maybe a restaurant or other type of business not for salons or spas - in my opinion.