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Was ist Reputation?

Reputation.com bietet eine branchenführende Online-Reputation-Management-Plattform für große Unternehmen mit mehreren Standorten. Unternehmen sind damit in der Lage, Online-Nutzerbewertungen zu überwachen und zu verbessern, das Kundenerlebnis zu verbessern und Traffic, Besuche und Einnahmen zu steigern.

Wer verwendet Reputation?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Reputation Software - 1
Reputation Software - 2

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Reputation

Reputation

4.4 (183)
$ 100.00
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
4
4.4 (183)
4.3 (183)
4.3 (183)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
92
6
4.7 (171)
4.6 (171)
4.7 (171)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Reputation

ReviewTrackers
Am besten bewertete Funktionen
Negatives Feedback Management
Reaktions-Management
Überprüfung bewerten
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
Binary Fountain
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Oktopost
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Nachterminierung
Verwaltung mehrerer Konten
Sprinklr
Am besten bewertete Funktionen
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
Meltwater
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Content-Management
Verwaltung mehrerer Konten
SOCi
Am besten bewertete Funktionen
Automatisiertes Veröffentlichen
Multichannel-Marketing
Social Marketing
Podium
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Nutzerbewertungs-Anfrage
Hootsuite
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard Software
Nachterminierung
Social-Media-Integration

Bewertungen über Reputation

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.4
Benutzerfreundlichkeit
4.4
Kundenservice
4.3
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
33%
3
5%
2
3%
1
2%
Becca
Becca
Marketing Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reputation.com makes it easy to manage your business!

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I love being able to manage our multiple locations' listings and social media.

Nachteile:

At times there can be challenges with initial setup, but the processes have improved.

Antwort von Reputation.com

vor 2 Jahren

Hi Becca, Thank you so much fro taking time to share your experience with Reputation. We appreciate your feedback. Have a wonderful day!

Matthew
Digital Marketing Manager in USA
Software für die Automobilindustrie, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A Solid Partner For Your Business

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: We've had a very positive experience with Reputation.com since inception. That is why we continue to open the door to new rooftops using this platform. It's easy to set-up, easy to use and they continue to look for progress with their platform. It's not a stale/static product by any stretch of the imagination.

Vorteile:

Reputation.com has been a part of our portfolio for 6+ years and has expanded across multiple rooftops over those years. It's an easy to use and understand platform that continues to update and evolve its offerings to include the latest relevant information to help you monitor and manage your online listings, customer sentiment and social media pages.

Nachteile:

As they expand the platform, it's become very built out versus what it was just a few years ago. Moving around in the platform isn't as easy as it once was, but that's most likely due to user error and comfortability with new features.

Tiffany
Digital Marketing Director in USA
Immobilien, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Neutral

2.0 vor 5 Jahren

Kommentare: Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Vorteile:

I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Nachteile:

It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

Tyler
Social Media Specialist in USA
Marketing & Werbung, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Wonderful Product with Great Flexibility

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: I have had amazing experiences with Reputation. Sometimes there can be some small quirks or glitches in the software, but the benefits have absolutely outweighed the negatives. I have had other social media management platforms reach out, but no one has yet been able to offer everything that Reputation has.

Vorteile:

I love the content library and user system! This makes Reputation stand out from all the other third-party social media softwares. This has allowed us to truly create content that is easily accessible to all users to be able to share with their social media audience. Reputation is always ever-expanding and constantly implementing new features!

Nachteile:

The software can be glitchy every now and then, but overall this isn't such a detrimental issues.

Aurora
OLM in USA
Software für die Automobilindustrie, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Reputation.com Makes the grade

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

How it is organized, and how it helps me be more efficient by allowing me to manage all of my your social media activities easily, across all my locations, from a single platform.

Nachteile:

Reputation.com is a very extensive product, so it can be overwhelming to learn it all at the adoption level. But as I used it more and more I have learned to make it my tools, and they have become invaluable! The integration with all the platforms - had a couple of glitches with a couple of the Social Media platforms at the beginning, but its functionality and the support team made sure it all came together.