Telemarketing Software

von Vocalcom

5 / 5 19 Bewertungen
Telemarketing Software

Durchschnittliche Bewertung

19 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Testversion Nein

Angaben zum Hersteller

  • Vocalcom
  • http://www.vocalcom.com/
  • Gegründet 1995

Über Telemarketing Software

Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.

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Telemarketing Software Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Inbound Callcenter
  • Lead-Distribution
  • Outbound-Callcenter
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Die hilfreichsten Reviews für Telemarketing Software

for me it is the best program to manage telesales

Mit Google übersetzen Bewertet am 3.6.2018
David G.
Freelancer
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: acquisition of potential customers, thanks to this program that organizes and applies artificial intelligence

Vorteile: Thanks to artificial intelligence, communication with our customers is simplified and, at the same time, the degree of loyalty and commitment of our users.

Nachteile: I think there should be special discounts for potential customers and have a great degree of synergy between the company and its users

Terrific sales acceleration platform backed by a great team

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.12.2015
Ibled E.
Sales Manager
Öl & Energie
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The results are there. Higher contact, call volumes, and contact ratios. Reps work much faster than they ever could. We're able to turbocharge our sales efforts. It has more than doubled our productivity and given us better visibility into inside sales efforts. Managers love it because of the tracking and dashboards while inside sales don't wear out their fingers dialing manually, can easily leave recorded voice-mails, schedule follow-ups and send emails and text messages faster .

Nachteile: Nothing specific, increase productivity, make us clever

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