Wer nutzt diese Software?

Die Anwendung hilft Unternehmen jeder Größe, bessere Entscheidungen zu treffen.

Durchschnittliche Bewertung

29 Bewertungen
  • Gesamt 4.7 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8 / 5
  • Kundenservice 4.9 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 19,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SurveySparrow
  • https://surveysparrow.com
  • Gegründet 2017

Über SurveySparrow

Mit SurveySparrow kannst du Umfragen in Unterhaltungen umwandeln. Mit einer Konversationsoberfläche ermöglicht SurveySparrow Benutzern das Erstellen und kollaborative Bereitstellen von hochinteressanten Umfragen für Mobilgeräte, die eine Chat-ähnliche Erfahrung bieten. Mit SurveySparrows Recurring Surveys kannst du in regelmäßigen Abständen Umfragen senden, um die Kunden- oder Angestelltenzufriedenheit zu messen. Mit den einfachen Freigabeoptionen kannst du mit SurveySparrow deine Umfragen über Web, Mobilgeräte, soziale Medien und E-Mail bereitstellen, um auf einfache Weise Rückmeldungen von deiner Zielgruppe zu erhalten.

SurveySparrow Funktionen

  • Analytik
  • Befragung / Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamification
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte
  • 360-Grad-Feedback
  • Analytik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Feedback-Sammlung
  • Umfrage-Management
  • Überwachung der Beschwerden
  • Benchmarking
  • Datenmanagement
  • E-Mail/Online
  • Entschädigungsmanagement
  • Musterproben-Management
  • Panel-Management
  • Papierbasiert
  • Persönlich
  • Statistische Analyse
  • Umfrage-Management
  • iPhone-iPad
  • Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • E-Mail Marketing
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Mobile Umfrage
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Unterstützt Audio / Bilder / Video
  • Verzweigungslogik
  • Website-Intercept-Umfragen

Die hilfreichsten Reviews für SurveySparrow

Make surveys delicious again. For both sides, enquirer and queried!

Bewertet am 17.8.2018
Ramon H.
CEO
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: - Acquiring feedback and other information from customers in an easy, clean and fashioned way
- Survey Sparrow saved us time and money because it is beautiful out of the box with minimal design options

Vorteile: - Beautifully designed front and back end. Very easy to set up a survey, send it via email by their service, create different weblinks for one survey, post it within the dashboard to your desired social media channel or embed it on your website.
- Two options to embed it on your website: Inline or as a gorgeous chat widget (automatically or triggered by user)
- Change default language & string translation to make it fit your way to speak to your customers perfectly (Unfortunately only on account level and not survey level)
- The team behind Survey Sparrow is very open to user feedback and replies fast to queries, issues and recommendations
- They develop the software constantly. Every month you receive an email with the newest improvements

Nachteile: - The chat theme doesn't support multiple rows. If a person writes a longer answer to a question, only the part which fills the row is visible to him.
- You cannot change the branding for each survey. If you like to use the chat theme for some surveys and the form theme for other questions, the color and image choice may fit for one of them really well, but for the other not.
- Webhooks are only available for the enterprise plan for bugs a month. Other services like Typeform provide Webhooks even at the free plan.
- They don't save your login beyond your browser session. Every time I have to log in again.

Chirpy Surveys

Bewertet am 23.8.2018
Verifizierter Rezensent
IT Consultant
Internet, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are using SurveySparrow since last 8 months and its good tool for small survey which we conduct internally but it can't be used for larger survey with branching and piping. UI is very user friendly and chat support is prompt. If they can remove the bugs then its great tool. They have Individual as well business type accounts. They should reduce their pricing to be in competitive market.

Vorteile: They have awesome login page . Home page is awesome with best color used. Home page is build on word-press. We have to fill very less details for signup. Their chat services is awesome, their reply is prompt. Premium Plan is Free for 14 Days. They are cheap as compared to SurveyMonkey and other survey tools.

Nachteile: They have less distribution feature. We can't analyze report properly as their are few bugs in tool. Free trail has 100 Responses Per month with only 10 question per survey, which is very less to evaluate a product. Other feature like custom logo, scoring, reminder, branding etc are paid which doesn't work properly.

A new way to survey!

Bewertet am 7.3.2019
Verifizierter Rezensent
Transportation Company
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This is a great survey tool. Comprable in price to survey monkey but does a lot more. The wave of the future is texting, online customer service, etc...and this kind of survey does that. I love it!

Vorteile: I love the conversational way to ask questions. People taking the survey will feel more at home, more comfortable giving answers. I also love the set-up for each question. It's easy and self explanatory. We've been using Survey Monkey for years and this is a nice change.

Nachteile: I would love it if we can use the surveys on different platforms. Not just on our website, but on facebook messenger? That would be awesome! Also, the whole having to resign in every time you go to the site is a little annoying. It's certainly not a dealbreaker, but I would appreciate being remembered.

My Review on SurveySparrow

Bewertet am 9.8.2019
Tejumade O.
Corporate Services
Personalwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Surveysparrow has really helped my organisation to know the hearts of our clients and also helped in facing the right direction of customer service.

Vorteile: I so much like the embedded survey because it allows me to embed the survey directly into my company's website

Nachteile: Well, I am satisfied with the current features that are presently in surveysparrow

Natural, fantastic and Very simple tool to Setup survey.

Bewertet am 30.5.2018
Pranay M.
Senior Technical Recruiter
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Taking Surveys becomes very easy, lot of time is saved and money is saved. Mainly our relationship with the users and client is increased.

Vorteile: Available in Very cheap rate when compared to other survey tools. The customer support team is awesome. It has different approach of creating a survey setup. Its setup mainly concentrates on Interacting directly with the user.

Nachteile: I Feel that features are limited here. I suggest there should be some more features to use by the users.

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