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Was ist Zoho Desk?

Zoho Desk ist eine effektive webbasierte Issue-Tracking-Software, die einen zuverlässigen Issue-Tracking-Prozess gewährleistet, fehlerfrei bleibt und den Kundenservice für alle Beteiligten vereinfacht. Dank fortschrittlicher Prozessautomatisierung, Feedback-Schleifen, Fallverwaltung, anpassbaren Dashboards und Berichten kann Zoho Desk Probleme einfacher nachverfolgen und schneller lösen. Der Issue-Tracking-Zyklus beginnt, wenn der Kunde dein Unternehmen über seine Fragen informiert, und endet, wenn der Kunde ein Feedback zum erhaltenen Support abgibt.

Wer verwendet Zoho Desk?

Zoho bietet Industrie und berufsspezifische Anwendungen für Sales & Marketing, HR, Help-Desk und Finanzen. Zoho Desk for Business ist für jede Unternehmensgröße und Industrie geeignet.

Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Zoho Desk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Zoho Desk

Zoho Desk

4.5 (2’156)
EUR 14.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
40
4.4 (2’156)
4.5 (2’156)
4.3 (2’156)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 14.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
70
4.1 (6’750)
4.3 (6’750)
4.1 (6’750)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Zoho Desk

HubSpot Service Hub
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM-Systeme
Für Startups
Hilfe Desk-Management
tawk.to
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Kaseya VSA
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Server-Überwachung
IT Glue
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Sichere Datenspeicherung
Wissensbasis-Management
SurveyMonkey
Am besten bewertete Funktionen
Befragungs-/Umfragemanagement
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
Zoho Workplace
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Echtzeit-Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat
HappyFox Help Desk
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
Redbooth
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung

Bewertungen über Zoho Desk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.5
Benutzerfreundlichkeit
4.4
Kundenservice
4.3
Funktionen
4.5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
59%
4
34%
3
6%
2
1%
1
0%
Derek
Derek
CEO
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A great tool for managing your brand and supporting customers

3.0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Töffel
Gastronomin in Deutschland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Wir sind soweit zufrieden testen gerade

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Wir sind soweit sehr zufrieden und für unsere Zwecke ist das eine sehr gute Software

Vorteile:

Dass man viele Möglichkeiten hat und sich relativ schnell in die Software einfindet

Nachteile:

Die Stimme der anrufaufzeichnung klingt meist etwas Roboter mäßig aber nicht schlimm

Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent solution that meets all of our requirements.

5.0 vor 11 Monaten

Kommentare: Zoho Desk is a top-tier platform for developing individualized customer service offerings. It's a separate platform connected to the company that has all the greatest capabilities for prioritizing requests, managing the requests, and closing more and more requests. I've been using Zoho Desk for quite some time now, and it's been invaluable for streamlining my operations and those of my customer service staff.

Vorteile:

As a ticketing and customer service platform, Zoho Desk comes highly recommended from me. Because of how simple and straightforward it is to use, my staff has had no trouble adapting it for handling client concerns. We've been able to enhance productivity and optimize our processes because to the platform's many useful features, including as automation and connections to other Zoho products. We also like how quickly and effectively the customer service team responds to our inquiries and resolves any problems that may arise. In conclusion, Zoho Desk is an excellent option for any company that wants to boost its customer care procedures.

Nachteile:

Although the program provides a great return on investment, the upfront fees might be prohibitive, especially for startups. One other thing that may be improved with Zoho Desk is the reporting capabilities. I need to export data to external programs to gain a full picture of my customer service performance because the present reporting options are inadequate.

Peter
Consultant in Dänemark
Erneuerbare Energien & Umwelt, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Offers multiple options to help customers get their issues resolved quickly

5.0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Provides web-based customer support, reducing workloads and leaving our customers happy and confident in the support we provide them.

Vorteile:

In the period I have used Zoho Desk, I have experienced huge internal and external support systems improvement while reducing the cost. It is easy to manage many requests from multiple sources quickly and seamlessly increasing productivity. Also, workflow management, incident management and knowledge management are key pillars while using Zoho Desk. It is affordable and easy to use.

Nachteile:

Zoho Desk gives maximum scalability and return on investment. I have nothing to complain about so far.

Matt
Owner in UK
Computer-Software, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Zoho Desk isn't a favourite option of mine, but it works.

3.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Zoho Desk is a great tool with many features, it seems some features may need ironing out or better documenting but otherwise it is a very useful tool that could be extremely valuable to many businesses in all different industries and niches. It is perfect for anyone who just wants a simple email ticketing solution but for those wanting to use the help desk knowledgebase solutions you may want to set aside some time to fully understand how it works and how to best use it.

Vorteile:

Zoho Desk offers a range of tools to make sure that customer success rates are high. Their self service options are empowering and wouldn't be possible without their awesome ticketing tools which allow for agents to identify regular questions and support individual customers in a per-user tailored way. Being able to receive tickets in many different ways is also a great feature enabling customers to contact us in many different ways and always get the same level of support from the same great knowledgeable team. The ability to send branded emails directly from Zoho Desk with correct SPF records to keep the email safe is also a great feature that I couldn't be without.

Nachteile:

Unfortunately the creation and customisation of the help desk and the posts within it come across as difficult to create and maintain even from the perspective of someone working in computer software. It is unclear what features are available for this and how they should be used to create a perfect self-service help desk to enable customers to get help immediately and free up time for agents to answer more complex and user specific problems.

Liam
CMO in UK
Software für die Automobilindustrie, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Keep your customers happy

5.0 letzten Monat Neu

Kommentare: Zoho Desk is very responsive and fast, is packed with useful features and easy to use for everybody.

Vorteile:

In my line of business the returning customers is very important and that why is important to keep them happy and respond to their issues as fast as we can. Zoho Desk integrates with ease with other Zoho Apps and make it a great deal, all the data about the customers can be acceded easily. The system is simple and intuitive and all my colleagues use it with ease, even the older non tech ones.

Nachteile:

We have experienced slow loading some time ago, didn't happened again but it was very annoying (was not from the internet connection).