Wer verwendet Fienta?

– Konferenz, Seminar, Schulung – Konzert, Festival – Museum, Freizeitpark, Attraktion, Zoo – Sportveranstaltung – Theater, Comedy, Aufführungen

Was ist Fienta?

Fienta sorgt für den Onlineverkauf von Karten für deine Veranstaltungen und überlasst dir die volle Kontrolle. Durch niedrige Gebühren und einfach zugängliche Informationen für Kunden können Veranstaltungen schnell und einfach eingerichtet werden. Du erhältst wichtige Daten zu Kunden und Käufern und kannst diese Daten mit Analysen von Fienta optimieren. Schnell und reibungslos – Gebühren fallen nur an, wenn du Einnahmen erzielst.

Fienta – Details

Fienta

https://fienta.com

Gegründet 2014

Fienta – Preisübersicht

Fienta ist verfügbar ab 0,40 $/einmalig. Fienta bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Fienta findest du unten.

Startpreis

0,40 $/einmalig
Preisinformationen

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Fienta Funktionen

Registrierungssoftware
Abzeichen-Management
Benutzerdefinierte Formulare
Eventregistrierung
Gruppenanmeldung
Kalenderverwaltung
Klassenregistrierung
Kontaktmanagement
Marketing-Management
Online-Anmeldung
Registrierung vor Ort
Rückerstattungsabwicklung
Self-Check-in
Teilnehmer-Tracking
Umfragen & Feedback
Zahlungsabwicklung
Angebotsmanagement
Barcode / Tickets scannen
Kartenverkauf vor Ort
Kartenwiederverkauf
Kiosk-Kartenverkauf
Konzessionsmanagement
Kundendatenverwaltung
Mitarbeitermanagement
Mobiler Kartenverkauf
Online-Kartenverkauf
Saisonkarten
Sitzplan
Ticket-Reservierungen
Verkaufspunkt POS
Website-Management
Zuhause drucken

Fienta – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 41 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5
Ida J.
Project Manager
Eventservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.1.2019

"Greatest ticketing platform"

Kommentare: Fienta saved our event. We needed additional features to have attendees' registration and no other ticketing platform supported us, but Fienta did everything to help us. They've added additional features, customised registration page, answered every question and took care of everything. You can really trust Fienta. We're using it for 2nd year and it's a completely flawless experience.

Vorteile: It's super easy to use, works perfectly, and the customer support is amazing. Price is really low for the great service you get.

Nachteile: There are some more features needed to be installed, however the improvement Fienta makes is amazing. You can see them growing and making their best to become better every year.

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 23.1.2019

Dear Ida, thank you for being with us and for all the feature requests which has helped us to grow in right direction!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.1.2019
Kenneth P.
Founder
E-Learning, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2019

"One Of The Best Ticket Platforms Out There (if not the best)"

Kommentare: I am really happy that I found this platform because it is easy to use, beautiful interface and also saves a lot of money when organizing events. The support team is helpful and I hope they implement all the suggestions the community gives them. The cover photo for the event is quite tricky to add (whether it is too big when displaying the complete webpage, or too small) so I would like that they made a better preview form or somehow made it easier. Not that we have to experiment by pixels how big it will really look like.

Vorteile: Fienta's interface is really easy to use. I have used a number of different ticketing platforms in the past but was blown away by Fienta already organizing my first event. This is no exaggeration. Moreover, it is so cost effective, you can save a lot of money by using Fienta compared to some other platforms out there. The customer support is AMAZING!

Nachteile: I think as it is a fairly new company, they still lack a few specific features but it is no big deal as everything important is there. There are custom fields that you can add when a person buys a ticket but sadly they are not obligatory and the buyer can bypass the custom fields by just not entering any information. I would like to see that you can make the custom fields required.

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 4.6.2019

Hello Kenneth! Thank you for the feedback and all the kind words!
PS: Custom fields can actually be defined as mandatory. Please contact us through the support chat for instructions in case you missed this feature.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.5.2019
Krista R.
CEO
Einzel- & Familiendienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020

"Time saving tool"

Kommentare: I have been a creator and admin of an event as well user. Love the simplicity of the setup, the speed of getting answers to the questions, FIenta's people knowledge of tax systems in different countries,

Vorteile: Very simple process to add an event, clear FAQ, possibility to refund just with one click

Nachteile: This is not something not to like but more of a convenient service - when downloading orders would be great to have an option - alphabetical order or "made on" or made between. But as it can all be done also in excel, no big issue.

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 27.2.2020

Thank you Krista!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020
Liina A.
Director
Unterhaltung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2020

"Easy, fast and userfriendly environment"

Kommentare: With Fienta I can be my own boss when it comes to sell tickets online.

Vorteile: There is no middle-man between the organizer and the event. You can create an event and do all the necessary changes by yourself when needed. I just love the simplicity of sending free tickets, clear report and sale overview.

Nachteile: When the sale was non-active (e.g. tickets sold out), I couldn't find the option to send free tickets. But I got the instruction from Fietna quickly. It´s actually very easy :)

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 12.3.2020

Thank you Liina!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2020
Jekabs D.
CEO
Bildungsmanagement, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2019

"Improwise Feedback"

Kommentare: Overall it's good to use Fienta for selling tickets to our workshops, as it helps keep all the information digitally and makes it easier to track attendance.

Vorteile: I like the simplicity for administators and users.

Nachteile: The technical faults that occur frequently, as I keep receiving customer feedback that they weren't able to make a purchase, or the site was down, or other issues arise from time to time.

Antwort des Softwareanbieters

von Fienta an 31.5.2019

Dear Jekabs, thank you for leaving us feedback!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.5.2019