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Was ist Repsly?

Repsly ist die einzige Lösung zur Einzelhandelsumsetzung, die die Umsatz-, Beobachtungs- und In-Store-Daten von Marken zentralisiert und Aktivitäten auf Geschäftsebene mit ihren Auswirkungen auf den Umsatz verknüpft. Über 1.000 Teams in über 80 Ländern steuern mit Repsly die Ausführung und den Verkauf vor Ort.

Mit Funktionen wie Auftragsannahme, Kontaktverwaltung, Gebietsverwaltung, fortschrittlicher Berichterstellung, Scannen von Barcodes und vielem mehr hilft Repsly deinem Außendienst, Spitzenleistungen zu erzielen und den Umsatz im Einzelhandel zu steigern.

Wer verwendet Repsly?

Repsly hat Kunden in über 80 Ländern weltweit aus einer Reihe von Branchen, darunter Konsumgüter, Lebensmittel und Getränke, Einzelhandelsverkauf, Außendienst und Marketing.

Repsly Software - 1
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Repsly Software - 4
Repsly Software - 5

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Repsly

Repsly

4.4 (124)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
56
19
4.5 (124)
4.4 (124)
4.5 (124)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 25.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
26
4.0 (18’587)
4.0 (18’587)
4.1 (18’587)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Repsly

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM-Systeme
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung
UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Hauptbuch
Wello Solutions
Am besten bewertete Funktionen
Drittanbieter-Integration
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Kanban-Tafel
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
Commusoft
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Striven
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Hauptbuch

Bewertungen über Repsly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.4
Benutzerfreundlichkeit
4.5
Kundenservice
4.5
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
47%
4
46%
3
6%
2
1%
Josef
Josef
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Best by Test!

5.0 vor 8 Jahren

Kommentare: You get reports for activities, visits, Can schedule appointments, indicates missed appointments! Just too good to be true! Its no bluff I'm using it!

Felipe
Partner in USA
Essen & Trinken, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Felipe DeMarco

4.0 vor 4 Jahren

Kommentare: When we do have issues or when Repsly has any updates alerts, they are very prompt with assisting us with any issues.

Vorteile:

We love the fact that the pictures are stored in every retailer visited and we can reference at any time. Also, great feature to edit retailer information to where we can add buyer's, owner's and other store personnel. Very great tool to also add any new locations.

Nachteile:

It would be great to somehow add a picture ( schematics ) to our customized forms that we create for each of our brands. This way our team can easily see the proper schematic when they upload a desired form. Sometimes WIFI is very poor in these retailers that it takes them a while to upload these images from our Google Drive or Dropbox accounts. We do encourage them to save them in their pics folders but that's not very efficient.

charlene
sales rep in Südafrika
Groߟhandel, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Repsly

3.0 vor 6 Jahren

Kommentare: not a bad program at all

Vorteile:

its made my life a rep easier with much less paperwork and admin, also getting feedback to management from customers are much easier

Nachteile:

you claimed it works offline or with no signal but it does not, it hangs and wont allow any action with no signal that makes my day a tad difficult as my areas are low signal areas. have to send orders to my gmail instead of my company email as it takes more than 20min to get 5o my work email

Antwort von Repsly

vor 6 Jahren

Hi Charlene, we're happy to know Repsly is making your workday easier! We've let our product team know about your issue, but in the mean time please contact [email protected] for help.

Sarah
Brand Manager in Südafrika
Einzelhandel
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great sales force app that's easy to use

4.0 vor 8 Jahren

Kommentare: Our sales team is not your traditional sales team - they don't just take orders, but they are actually an operational support team for our stores and as such need to report on a variety of issues, most of which are qualitative. Repsly is flexible enough to be able to meet our needs, and most importantly the ease of use is second to none!

Vorteile:

Very user friendly and intuitive, works offline (very important for remote places with no Internet access) and can give you an overview of any point in time with just a click on a button

Nachteile:

While I understand the importance of data integrity, I do wish there was a "super administrator" power to delete places because unfortunately some of our reps have overtime duplicated places or added incorrect places which does dilute the overall database. Also, because they are only forms, there is no analytics to them, so for instance you can't calculate results automatically. Having said that, however, the export function is incredibly easy so it's just a matter of having good Excel skills.

Antwort von Repsly

vor 8 Jahren

Thanks Sarah! In regards to analytics on forms, you should check out our new reporting features if you haven't already! They automatically report on all the forms you've created for your reps in the field. If you have any questions, feel free to reach out to Duncan if you have any questions.

Brian
external representatives in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Lagerung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A useable tool for business on a finger tip.

5.0 vor 6 Jahren

Kommentare: competetor information,which help me to get the right prices for the market that we are serving.
queries get solved immediately because this app is linked to certain group of high ranking whereby once you submit your query everyone jump in to solve the customer query asap.

Vorteile:

He is friendly and efficiency to be use especially when you plan your day,week,monthly customer call report it actually reminds you with the schedule that you need to follow. capturing orders is much easier no need for any pen or paper. reporting back to managers about the competetor info is much helpful. see opportunity in store because you need to let your superior aware of any challenges you encounter in the market space.

Nachteile:

Its a tool that give one enough time to get going with your work. time saving. all your reports are submitted at one open screen.

Antwort von Repsly

vor 6 Jahren

Hey Brian, thanks for the great feedback! Glad to hear you're enjoying your experience with Replsy.