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Affinity
Was ist Affinity?
Affinity ist das CRM der nächsten Generation, das für beziehungsorientierte Branchen entwickelt wurde. Mithilfe von Relationship Intelligence ermöglicht Affinity Teams, ihr Netzwerk und ihre nächste große Chance zu nutzen. Affinity verbessert ferner die Art und Weise, wie Teams Beziehungen verwalten, indem die Lösung die Dateneingabe automatisiert, wichtige Verbindungen nie aus den Augen lässt und freundliche Einführungen bei wichtigen Entscheidungsträger ermöglicht. Fehlt dir die Zeit, dein CRM manuell zu befüllen? Triffst du Entscheidungen über deine Geschäfte auf der Basis von Vermutungen? Dann ist Affinity das Richtige für dich.
Wer verwendet Affinity?
Affinity wurde für beziehungsorientierte Branchen entwickelt und kann von Teams eingesetzt werden, die von Finanzdienstleistern (Firmen, die Kapital in Unternehmen investieren) über professionelle Dienstleistungsunternehmen bis hin zu Konzernen reichen.
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Affinity
Bewertungen über Affinity
Great tool for investor relations
Vorteile:
We use Affinity to manage our investor relations. What I like most: - It is really intuitive and easy to get started - GDPR, data security...big topics for us in Germany especially in this context - Great pipeline analytics to keep a realistic assessment
Nachteile:
- No integration with Pipedrive where we historically also have quite some conversations stored.
Affinity is brilliant
Vorteile:
The ease of functionality with Affinity is really what sets it apart from it's competitors - helping both relationship-building and the customer acquisition journeys be as effective as possible!
Nachteile:
Genuinely - nothing. I think the team have considered functionality really well and it works well for my needs.
In Betracht gezogene Alternativen:
Productive CRM for PC & mobile
Kommentare:
Facilitates collaboration across several team functions and helps manage customer relations in a better way!
Increased responsiveness of the platform can make the experience much user friendlier!
Vorteile:
Easy-to-use CRM that tracks conversations, attachments, and sends reminders. The Gmail chrome extension is incredibly useful. The mobile app is quite powerful compared to other CRM apps.
Nachteile:
The platform is quite slow (like most CRMs) and tiresome to use this on a day to day basis Limited analytics/reports offered Email customization & analytics can be a great value add