ContactMonkey Internal Comms

von ContactMonkey

4.5 / 5 4 Bewertungen
ContactMonkey Internal Comms

Wer nutzt diese Software?

Große Organisationen, die Outlook einsetzen. Besonders vorteilhaft für geografisch verteilte Teams.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Installiert - Windows
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • ContactMonkey
  • https://www.contactmonkey.com/
  • Gegründet 2012

Über ContactMonkey Internal Comms

Personalisierte interne E-Mails schnell und einfach mit Outlook-Distributionslisten und Gruppen versenden. Die Mitarbeiterbeteiligung kann über die Kommunikation im Posteingang aus gemessen werden. Verfolgung relevanter E-Mail-Statistiken von der Öffnungsrate bis zur Durchklickrate, in aggregierter Form oder im Detail bis zu dem Punkt, wo man genau sehen kann, wer die E-Mail nicht geöffnet hat.

ContactMonkey Internal Comms Funktionen

  • A/B-Tests
  • Abonnenten-Management
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Ereignisgesteuerte E-Mail
  • Kundenbefragungen
  • Mailinglisten-Management
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Email-Editor
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • A/B-Tests
  • Ereignisbasierte Benachrichtigungen
  • Kampagnenmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Standortverfolgung
  • Team-Management

Die hilfreichsten Reviews für ContactMonkey Internal Comms

Game Changer for Internal Communications!

Mit Google übersetzen Bewertet am 16.1.2019
Renee S.
Director of Learning and Development
Gesundheit, Wellness & Fitness, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have completed a full trial of the enterprise version of Contact Monkey for Internal Communications at my company. It's a complete game-changer for us in that it will allow us to have much better looking emails AND we'll finally have real insight and data into email activity. I've used other email marketing platforms before, and what I really love is that Contact Monkey has an Outlook plug-in. I don't have to go into a separate program to send emails, I can send them directly from my Outlook application in a matter of minutes. Great solution and incredible customer support.

Vorteile: Contact Monkey has gorgeous, built-in HTML templates and its insight into email activity is amazing.

Nachteile: We had a couple snafus with getting our email server to not block images on HTML emails, but that was more related to our internal setup than Contact Monkey's solution.

I Loved this tool, Great measuring tool to keep track of any company's Internal Communication!

Mit Google übersetzen Bewertet am 22.6.2018
Iury R.
Comunicação & Marketing
501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It's a fast learning and easy tool to work with, everything is very intuitive, and we can easily open the tool and start working with it without any tutorial. It's awesome to keep track of your corporate, Newsletters and other internal and external communication tools you use. By looking at the data you can easily have a feedback of witch information you shared was mostly appreciated by your co-workers and clients .

Nachteile: I would love to see a integrated tool for newsletters, that help us build our own newsletter inside the app, with the knowledge of HTML or any code.
And a direct feedback tool of your emails, where your co-workers and clients can, with a click of a button, send you direct feedback of the information you shared.

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