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Was ist Chekkit?

Mit Chekkit Review Management können lokale Unternehmen Hunderte von Bewertungen auf Google, Facebook, RateMDs usw. erhalten. Die Chekkit-Plattform erleichtert es, deine Kundschaft um eine Bewertung zu bitten, Nutzerbewertungen zu verfolgen, auf diese zu reagieren und deine Konkurrenz zu überwachen. Fordere eine kostenlose Demo für dein Unternehmen an.

Das Unternehmen ist klein und hilft anderen lokalen Kleinunternehmen.

Wer verwendet Chekkit?

Serviceorientierte Unternehmen, die mehr Online-Nutzerbewertungen benötigen. Dazu gehören zahnärztliches Fachpersonal, chiropraktisches Fachpersonal, Maklerbüros und andere Fachleute, die neue Kundschaft gewinnen müssen.

Chekkit Software - 1
Chekkit Software - 2
Chekkit Software - 3
Chekkit Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Chekkit das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Chekkit

Chekkit

4.8 (82)
$ 99.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
56
16
4.9 (82)
4.8 (82)
4.9 (82)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 39.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
173
41
4.4 (1’029)
4.0 (1’029)
4.3 (1’029)

Weitere gute Alternativen zu Chekkit

Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Massen-SMS
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Kenect
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Nutzerbewertungs-Anfrage
Swell
Am besten bewertete Funktionen
Negatives Feedback Management
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
Brevo
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Kontaktmanagement
Signpost
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
E-Mail-Management
Kundensegmentierung
tawk.to
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Textmagic
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Geplanter Nachrichtenversand
Massen-SMS

Bewertungen über Chekkit

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.8
Benutzerfreundlichkeit
4.9
Kundenservice
4.9
Funktionen
4.8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
16%
Brent
Brent
Sales/Account manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Öl & Energie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

MacKenzie review

5.0 vor 10 Monaten

Kommentare: Great!

Vorteile:

All in one tool with customer relations management and a way to funnel reviews.

Nachteile:

Occasionally, customers weren’t getting text messages.

Ryan
Head Of Digital in Kanada
Rundfunkmedien, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Chekkit is one THE BEST SMS system that we've had

5.0 vor 5 Monaten

Kommentare: Over the last year, singing up with Chekkit has been a huge help to our company. Every interaction I have with the team is a pleasent one and I'm confident that they have my back when it comes to any request I have.Since originally signing up with 3 radio stations, we've grown with chekkit and have brought other brands on board.

Vorteile:

Above all of the great features provided by Chekkit, it is their customer support and service that really helps them shine and blows me away.Working with our representative and the team to come up with solutions to various issues is amazing. The team really understands what we are trying to accomplish with the system and work all hours of the day to make sure that we are taken care of.Find customer service like this is difficult, which makes me constantly recommend Chekkit to industry peers.

Nachteile:

There are too many negatives with the Chekkit system, and whenever issues have happened, the team has had solutions along the way. We've broken Chekkit multiple times with the amount of engagement we get as a radio station and they constantly have our backs.The only negative I can say is that the insights and analytics with our accounts don't function the way that'd like, to properly see our analytics on demand (they are working on this though).

Asha
Dental assistant in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Ferris Lane Dental review

5.0 vor 5 Jahren

Kommentare: Experience is ok. A lot of patents won’t do the review even though they have consent at the appointment so that feels efforts are wasted.

Vorteile:

The thing I like the most is the access to other companies reviews

Nachteile:

The thing I liked the least is that there is no link between checkkit and my dental software and this haer is responsible for sending the review. It is sometimes hard to remember to send out a review but if there was a link between the two to have the patient selected without the user typing in all the info.

David
Owner in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Chekkit makes texting visitors and customers EASY!

5.0 vor 3 Monaten

Kommentare: Our regulars customers can leave messages and know that we will reply with the information they need. Our new visitors see that there is someone at the other end providing answers to their questions rapidly.

Vorteile:

With Chekkit, we can be reached quickly and therefore respond just as fast. There is a trace of texting correpondance. The service is great and the whole system is easy to use.

Nachteile:

Nothing to report all has been fine since day one.

Alex
marketing in USA
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Chekkit at Wrights Furniture

5.0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Chekkit is easy to use, scalable, and a great value. We can send product photos and pricing directly to the customer and use the text conversation as a makeshift quote sheet to reference. Customer Service is great. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are quick to respond with any issues or questions. We can also bulk upload review requests to collect online reviews on facebook, google, and more.

Nachteile:

I would like to be able to do group messaging and send more than one photo at a time.