Easy Busy Pets

von Click Less Do More

Wer verwendet Easy Busy Pets?

Haustiergeschäfte. Tierpensionen. Hundeausführer. Katzenbetreuung. Tagesstätten Tierpensionen und Tierunterbringung (Zimmerkalender und Verfügbarkeit, Zuchtkarten). Hundesalons. Trainer.

Was ist Easy Busy Pets?

Haustierbetreuer sind sich einig, dass es viel zu tun gibt, wenn eine Website mit integrierten Business-Tools geliefert wird. Website-Besucher können jederzeit und über jedes Gerät bei einem Unternehmen Termine buchen, sich anmelden, bezahlen und mit dem Unternehmen interagieren.

Easy Busy Pets wurde für Haustiergeschäfte wie deins entwickelt, um dich dabei zu unterstützen, deinen täglichen Geschäftsbetrieb zu automatisieren, menschliche Fehler zu reduzieren und dein Unternehmen besser zu vermarkten.

Easy Busy Pets – Details

Click Less Do More

https://www.happygomobile.com

Gegründet 2014

Easy Busy Pets – Kostenübersicht

Easy Busy Pets bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Easy Busy Pets ist ab 75,00 $/Monat verfügbar.

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Startpreis

75,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Easy Busy Pets Funktionen

Hundesalon Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Dienstliste
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Mitarbeiter-Management
Mobile Pflege
Provisionsmanagement
Termin-Erinnerungen
Terminplanung
Verkaufspunkt POS
Wiederkehrende Termine
Foto-Management
Haustiergeburtstag-Tracking
Haustierpflege
Kalenderverwaltung
Kundenmanagement
Terminverwaltung
Abrechnung & Rechnungsstellung
GPS Check-in / Check-out
Kreditkartenbearbeitung
Kundenmanagement
Kundenportal
Mitarbeiter-Management
Schlüsselverwaltung (IT)
Terminplanung
Wiederkehrende Termine

Easy Busy Pets – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 29 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Samantha A.
Business Owner
Hausmeisterservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.7.2018

"Best Software I've Ever used! So glad I found them!!"

Kommentare: I really love HappyGoMobile.
I'm happy I discovered them and how helpful they have been overall!
Definitely recommend!

Vorteile: Super easy to use and when you need help they are always there. Super professional!

Nachteile: Only flaw is time spent having to customize but they also help you with that BIG TIME!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.7.2018
James G.
Owner
Verbraucherdienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    4/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2019

"Great Features But Weak Implementation"

Kommentare: We're able to signup customers without back and forth emails or calls. It has made signing up new customers much easier. It can be made to look like an added page on our website which has been a huge help to us. The customer service is mostly fine but sometimes it takes a bit longer.

Vorteile: I really like that this software allows us to invoice weekly for multiple services rather than individually, offer all of our services: Daycare, Grooming, Boarding, Dog Walking, Pickup/Drop-off, & Cat Care seamlessly.

Nachteile: Packages are not automatically deducted and are quite tedious making our weekly invoicing take over 2 hours to complete. Other services we have used were automatic and much preferred. The is also no way for clients to cancel appointments or for us to automatically add surcharges such as a technology fee, last-minute booking fees, cancelation fees, etc. The website address is odd and many of our customers have reached out concerned it was spam. (DOMAIN.ezbz.ca - it does look odd). Clients also find the booking process to be a bit confusing and regularly select the current date instead of the future date they want for the appointment.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2019
Theresa H.
Owner
Einzel- & Familiendienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.6.2020

"Easy Busy Pets is the best Dog Pro Software on the market"

Kommentare: I could not run my company with out Easy Busy Pets. No other software I've ever trialed compares. The customization ability alone is worth every cent.

Vorteile: It's a power house.
Highly Customizable
Website support
Comprehensive scheduling and invoicing system
Regular updates and refinements
Single Point of Contact (same representative every time)

Nachteile: Lacks a few minor bells and whistles which are usually added in updates or in review for adding

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.6.2020
Jorge R.
Owner
Tierarzt, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2019

"Hopeful, but not pleased"

Vorteile: That all the services for our business are possible to manage all in one software

Nachteile: No mass input of information, you want to delete an appointment and literally have to do one by one. You want to move appointment from one staff to another and literally have to do one by one. Same for checking in, checking out. A client can not request a cancellation. There is no list or reports for feeding, medication, dogs, and etcc.. No waiver for clients to sign before doing anything in their account. Clients can make requests without completing their profile. Packages are not discounted correctly when making a reservation. The reservation feature does not apply for rooms when a client makes a request.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2019
Iana L.
content analyst
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.7.2020

"A good platform for pets and owners"

Kommentare: My overall experience with this software is a good one and I would recommend it to my friends.

Vorteile: This website offers a large variety of different service and I am glad I discovered it as it helps me with my pet needs.

Nachteile: I'd say it's a great experience I have on this website so there are no major changes I'd make because it fits my needs perfectly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.7.2020