Wer nutzt diese Software?

We work with any business - large or small! Always supporting businesses with the data they collect! Business owners, managers, and other professionals can benefit from greatly from the Coanics CRM!

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 19,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Coanics
  • https://www.coanics.com
  • Gegründet 2000

Über Coanics

We are Coanics! A privately owned and operated business intelligence firm with more than 30 years of knowledge in developing reports & dashboards, custom CRM & ERP tools, digital signage software, and custom business solutions. We offer our customers the new and emerging technology of today; Technology that is reliable and cost-effective. We stand by the belief that business owners, managers, and professionals benefit significantly from a set of well designed and built reports and dashboards.

Coanics Funktionen

  • Ad-hoc-Berichte
  • Benchmarking
  • Dashboard
  • Leistungskennzahlen
  • Prädiktive Analytik
  • Rentabilitätsanalyse
  • Strategische Planung
  • Trend- / Problemindikatoren
  • Veröffentlichung / Teilen
  • Visuelle Analytik
  • Wertungslisten
  • Wichtige Leistungsindikatoren (Key Performance Indicators, KPI)
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Live-Chat
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Prognose
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Visitenkarten-/Ausweis-Scanning
  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Datenquelle-Integrationen
  • Datenvisualisierung
  • Funktionen / Berechnungen
  • KPI-Überwachung
  • Private Dashboards
  • Wertungslisten
  • Widgets
  • Öffentliche Dashboards
  • Automatische Spieler-Updates
  • Inhalte planen
  • Medienbibliothek
  • Remote-Display-Management
  • Support mehrerer Bildschirme
  • Visueller Editor
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Anpassbares Dashboard
  • Berichtsexport
  • Datenquellen-Verbinder
  • Drag & Drop
  • Drill-Down
  • Finanzberichte
  • Geplante / automatisierte Berichte
  • Marketing-Berichte
  • OLAP
  • Prognose
  • Verkaufsberichte

Die hilfreichsten Reviews für Coanics

Coanics Review

Bewertet am 22.3.2019
Caitlyn D.
Membership Development Representative
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: There have been a few issues with the system going down unexpectedly but rep and the rest of the team have been great with communication and helping whenever we need it! Creating all of the customization's took a lot of time because we were not 100% sure of what we needed. Everyone was very patient and helpful providing suggestions and learning about our businesses to better help. Overall the system has been very beneficial and truly helps to keep us organized and track our progress with communication!

Vorteile: The data is organized and easy to navigate through. I love the customization for reports and my daily task list for sales follow up.

Nachteile: Change in software is always difficult and takes time to learn. There was a lot of trial and error with creating the reports and settings that were most beneficial to our organization.

Great product for collecting and analyzing data

Bewertet am 1.4.2019
Jada M.
Executive Director
Einzel- & Familiendienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, this has been a great choice for Positive Spin. Being able to capture required data to highlight outcomes and reporting requirements with ease is a plus.

Vorteile: The adaptability and flexibility of the product in tailoring it to the needs of the consumer.

Nachteile: Navigating within the product could be simplified with a single point of access for retrieving data.

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