Zoho CRM Plus

Wer verwendet Zoho CRM Plus?

Kleine und mittlere Unternehmen, mittelständische Unternehmen und Großunternehmen.

Was ist Zoho CRM Plus?

Zoho CRM Plus ist eine umfassende Suite für das Kundenengagement, mit der du deine Kunden in allen Phasen des Kundenlebenszyklus einbeziehen kannst. Vom ersten Website-Besuch bis zum letzten Kundenticket bietet Zoho CRM Plus deinen Vertriebs-, Marketing- und Support-Teams alles, was sie für ein überzeugendes Kundenerlebnis benötigen.

Zoho CRM Plus – Details

Zoho

https://www.zoho.com/crm/crmplus

Gegründet 1996

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
Videos zu Zoho CRM Plus
Play
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Zoho CRM Plus – Preisübersicht

Zoho CRM Plus bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zoho CRM Plus ist ab 60,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

60,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Zoho CRM Plus Funktionen

  • Analytik
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige CEM Software (Customer Experience Management) Liste

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenkarten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Treueprogramm
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Kundenbindung Software Liste

  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamification
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte

Siehe die vollständige Kundenengagement Software Liste

Zoho CRM Plus Alternativen

Mehr Alternativen zu Zoho CRM Plus

Zoho CRM Plus – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 36 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Eric W.
Business Teacher
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.9.2018

"Feature packed at an affordable price."

Kommentare: My overall experience with Zoho was very positive. As the Director of Customer Success (in practice, sales and onboarding) for my company, I used Zoho to help build our sales funnel, keep track of my/our communications with clients, and drive sales and retention. Zoho proved to do all of those things well and at an affordable price. I would highly recommend Zoho, and if I'm ever involved with a startup in the future, I will push to use Zoho.

Vorteile: Zoho CRM has the same functionality as other industry-leading CRMs, but at a fraction of the cost. When I worked for a small tech startup with around 5 employees, I was in charge of selecting and implementing a CRM. Zoho fit our needs and our budget. Also, they provided excellent customer service and didn't seem to care that we were a relatively small client.

Nachteile: It took a lot of time and some third-party solutions (IFTTT and Zapier) to integrate with some of the other marketing systems we used in our business. While we could have probably replaced them with other Zoho products, as a small business it wasn't immediately feasible.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.9.2018
Renaud M.
cco
Medizinische Geräte, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2019

"Very useful tool"

Kommentare: overall very good experience, works as advertise with good customer support as needed

Vorteile: Ease fo use, affordability, feature set, intuitive

Nachteile: some menus are not all that straight forward and require multiple steps to get some tasks done

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.9.2019
Elizabeth R.
Account Manager
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.11.2018

"Zoho CRM Plus"

Kommentare: Overall Zoho CRM Plus is great, really look that we have all account info all on one screen and available within secs.

Vorteile: We have been using Zoho for a little under two years now and I must say, it has really helped a lot with organization. We get tons of calls a day and it make every call so easy to just type in a key word to pull up the account and have their info available so quick.

Nachteile: Nothing really I can negative about this software. At times it does randomly log me out and says I cant get access but that does not last very long.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.11.2018
Harsh G.
Business Development
Erneuerbare Energien & Umwelt, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020

"Better value than Salesforce"

Kommentare: Overall experience with Zoho CRM Plus is quite positive. I like the fact that extra tools such as Zoho Social, Campaigns, Sales IQ, etc. are bundled together for an attractive price. This means you don't need to subscribe to multiple tools.

Vorteile: What I like most is that it does pretty much everything important Salesforce does but at half of the price.

Nachteile: The application load speed is sometimes slow. It would be great if it were faster. Also would be great to have automatic lead enrichment.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020
Francesco P.
Business Development Director
Öl & Energie, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2019

"Keep your contacts under control"

Kommentare: Zoho CRM Plus helped me and my company to avoid information asymmetry between me and the other components of my team when we talk about some Client, or before a visit. It is also very useful in case of some key accountant manager left the company, so you have anyway all the datas of his/her contacts in Zoho so there is not a loss for your company.

Vorteile: This software is a very complete CRM tool. That's quite good, after a meeting for example, to save and keep all the information related to the person/company you met. Very useful to keep all the data in the account so to be able to share them with the other components of your team. I use it as Business Developer, so I'm always informed regarding the situation of Clients and potential Clients when I go to visit them after a while.

Nachteile: Sometimes the software can result too much detailed. What I mean is that, for each contact, you can add so many information that maybe can even create confusion. What could be good is to have something like a "light registration mode" and then, if needed, the detailed one.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.9.2019