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Was ist HubSpot Service Hub?

Die HubSpot-Kundenservicesoftware erleichtert die Verwaltung und den Kontakt mit Kunden. Sie bietet einen Helpdesk, der dir bei der Organisation hilft und den Kundenerfolg sicherstellt; eine Wissensdatenbank, eine proaktive Lösung, die den Kunden hilft, sich selbst zu helfen; Kundenfeedback, Umfragen und Erkenntnisse, die dir einen Eindruck zur Zufriedenheit deiner Kunden geben; Berichterstellung und Automatisierung in allen Tools, um positive Ergebnisse zu skalieren und zu verbessern.

Wer verwendet HubSpot Service Hub?

Der HubSpot-Service-Hub ist für Unternehmen gedacht, bei denen der Kunde an erster Stelle kommt. Die Tools helfen kleinen Service-Teams dabei, den Support zu verbessern, Self-Service-Lösungen zu entwickeln und die Kundenzufriedenheit zu erhöhen.

HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3

Du bist nicht sicher, ob HubSpot Service Hub das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub

4.4 (152)
$ 50.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
85
103
4.4 (152)
4.2 (152)
4.6 (152)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 15.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
128
85
4.5 (3’233)
4.4 (3’233)
4.5 (3’233)

Weitere gute Alternativen zu HubSpot Service Hub

Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Kontakt-Datenbank
Warteschlangenmanagement
Basecamp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Termin-Fristenmanagement
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Zendesk Sell
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
ChurnZero
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Kundenbindung
Kundensegmentierung
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Ticket-Management
Verfolgen von Support-Tickets

Bewertungen über HubSpot Service Hub

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.4
Benutzerfreundlichkeit
4.4
Kundenservice
4.6
Funktionen
4.1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
51%
4
43%
3
5%
2
1%
Brooke
Brooke
Head of Marketing
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to keep track of issues, create surveys, automations

4.0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Pedro
Pedro
Marketing & Growth Ops in Portugal
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Service Hub to use

5.0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

- Ticket management -> Being able to assign tickets to random support owners is awesome- Pipeline management -> The hability to create deals inside different pipelines according to diferent actions and needs- Inbox management -> Managing multiple inboxes per country- Workflows between all the objects (Tickets, deals, contacts, companies)

Nachteile:

- Pay per seat instead of pay per team. As we get more and more members, it can be a bit pricy

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Hubspot helps us manage and resolve tickets

4.0 vor 4 Monaten

Kommentare: It's fantastic that you can add tickets and information from other parts of the site. It's got straightforward menus and a plethora of straightforward reports. The ability to create distinct permission tiers is another feature I appreciate.

Vorteile:

I find it helpful that we have dashboards to track the outcomes of our efforts, both individually and collectively. Integration inside an organization is facilitated by the system's compatibility with other programs.

Nachteile:

It can be time-consuming for Hubspot data to be imported into other programs. There are several nice to use dashboards, but they can be slow to load.

Sergio
Application Engineer in Spanien
Elektrische/elektronische Fertigung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

HubSpot Service Hub is not a mature product - Stay away if you can

2.0 vor 10 Monaten

Kommentare: I am extremely disappointed.

Vorteile:

I like that it is connected with the CRM (which we use for sales and martketing). This is the main reason why we looked into it in the first place.

Nachteile:

The Customer Portal that my customers see is very poor quality compared to similar tools. The interface is not customizable at all. You cannot even let the customer see in the overview of the tickets who is servicing his/her requests. I have found multiple bugs and I was told "We know. We do not have a timeline to fix this". Customers cannot even embed a picture in a message. The list could go on and on.

Hailey
Sales Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best CRM product we used.

5.0 vor 4 Monaten

Kommentare: I like how the product organization allows the attachment of offers. This keeps the record clean. I appreciate the possibility that everyone can see the ticketing area as well, instead of keeping it isolated to one person. The ticketing system is excellent, allowing me to prioritize and manage customer requests efficiently. The chatbot functionality is also useful – I can customize it to suit my business needs. Integration with other Hubspot tools like email makes it a pretty complete solution. Overall easy to use, has the features we needed, and most importantly is easy to customize to enable solid reporting.

Vorteile:

I love using ServiceHub to support my clients because it allows us to see the service at all levels: grainy and in the weeds as we work on each ticket for the client, then also at high altitude. 30,000 feet as we collect reports of the overall support experience. Of our customers. Additional features like feedback surveys are essential for measuring business success. I use Hubspot to manage requests and communicate via chatbots and I am very impressed with the platform. The interface is intuitive and user-friendly, making it easy to navigate and get things done quickly.

Nachteile:

Frustrated when there is only one ticket holder or it is difficult to assign collaborators. Sometimes some people have to work on several projects and it is difficult to know who is doing what.

Laura
Laura
Human Resources Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great software for tracking sales and tickets

4.0 vor 3 Monaten

Kommentare: HubSpot makes it simple to monitor key performance indicators, create actionable processes and surveys, and aggregate the results in a well-organized dashboard. This allows you to see where you excel and where you need more work.

Vorteile:

Using HubSpot's Service Hub is simple and straightforward. Numerous FAQ-answering video guides are available. These undoubtedly cut down on the amount of time spent communicating with support staff. However, the help desk is top-notch and always available. They're better than I could have hoped for.

Nachteile:

As the size of your team grows, you'll need to buy more seats to keep everyone on the same platform. It would be fantastic if purchasing the platform didn't restrict you to a specific amount of seats.