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Was ist Commusoft?

Commusoft ist eine cloudbasierte All-in-one-B2B-Software, die für Außendienstunternehmen mit mehr als drei Technikern entwickelt wurde. Über 15.000 Nutzer vertrauen täglich auf Commusoft. Die Lösung hilft dir, dein CRM, Angebote, Arbeitsaufträge, Technikereinsatzpläne, Asset-Management, Inventar, PPM, SLAs, Checklisten und Rechnungsstellung zu verwalten und lässt sich in beliebte Tools wie Mailchimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, QuickBooks und Google Kalender integrieren. Die Anwendung ist auf deinem PC, Mac, iPhone, iPad, Android-Telefon oder Android-Tablet zugänglich.

Wer verwendet Commusoft?

Commusoft ist eine All-in-one-Online-Service-Software zur Verwaltung deines Außendienstgeschäfts: Kundendatenbank, Angebote, Arbeitsaufträge, Versand, Vermögenswerte, Inventar, Rechnungsstellung, Zahlungen und mehr.

Commusoft Software - 1
Commusoft Software - 2
Commusoft Software - 3
Commusoft Software - 4
Commusoft Software - 5

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Commusoft

Commusoft

4.7 (200)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
150
20
4.6 (200)
4.6 (200)
4.8 (200)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
£ 15.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
85
1
4.7 (137)
4.6 (137)
4.9 (137)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Commusoft

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Mobiler Zugriff
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Job-Nachverfolgung
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Joblogic
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Flobot
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
FieldAware
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Projekt-Nachverfolgung
Terminplanung
Less Paper
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Mobiler Zugriff
Terminplanung

Bewertungen über Commusoft

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.7
Benutzerfreundlichkeit
4.6
Kundenservice
4.8
Funktionen
4.6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
21%
3
2%
1
1%
Phil
Phil
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Reliable, advanced, bespoke software that I genuinely couldn't run my business without.

5.0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Apart for the ability to seamlessly control every aspect of my business, from the initial customer inquiry all the through to invoicing, it's the customer support and wide range of industry-specific knowledge which the Commusoft team delivers that sets them apart from the competition. I really don't know how I managed before using Commusoft. Commusoft is constantly evolving and updating. Whenever I think of a function I would like to see available it's usually already been thought of and in the process of happening.

Simon
Managing Director in UK
Versorgungsunternehmen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Exquisite

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Since incorporating Commusoft in to our business in 2012, the software has assisted us greatly in developing and growing as a business. They are constantly working on new updates and developments to improve the software and add new features and if you do have any issues along the way, they are always on hand to assist you with client support.

Vorteile:

It covers almost everything we need from the diary, invoicing, estimating and key reporting.

Nachteile:

Integration (transfer of date) with Sage can be problematic. It wasn't always problematic but has been more recently.

Gemma
Operations Manager in UK
Elektrische/elektronische Fertigung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A great tool for running our company

5.0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Ticks all the boxes needed to run our plumbing, gas, electrical, minor building works company. We use it for diary management, invoicing, contacting customers and much more. It helps run our company efficiently.

Nachteile:

The support is done over email, there isn't a specific number we can call to talk to somebody over the phone. However, they usually respond quickly.

Martin
Heating engineer, Director in UK
, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Experience with commusoft

3.0 vor 7 Jahren

Kommentare: When you first start you should be given more one to one help, then mistakes wouldn't happen.
Bit disappointed with the diary and other features, cant understand why I've not been set up on the new system yet which looks a lot better.
Seem to be having lots of problems with the two systems together quick books and commusoft.

Vorteile:

Customer data base, quick to find out what you have done at a property,

Nachteile:

need more training on how to use the software, now ive been using it a while, I'm sure there is plenty of bits I'm not using that I could be using

Antwort von Commusoft

vor 7 Jahren

Hi Martin, we appreciate users have different roles/skills within a business, so we provide users access to our knowledge base which contains videos/guides about how to use the system. We have training programmes for 1-2-1 training, walking clients through the system and provide consultation on how to adhere to best practises when using the system. Let me know if you want more details. I've checked with the technical team regarding QB and cannot see open tickets with you on this, please email [email protected] who will be happy to help. As much as we would love to have all our clients on the new version, the process is not a simple software upgrade and much more like moving from one software to another. This means the process is longer and more complex. We¿ve already started migrating clients as part of the beta program so we can make sure we are ticking all the boxes as your data is important to us, as it is to you.

Waleed
Office Manager in UK
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Using Commusoft as a Property Maintenance firm.

5.0 vor 3 Monaten

Vorteile:

The ease of scheduling jobs for our engineers. The system allows our engineers to have the Commusoft app on their phones to see their diaries and fill out job updates for the team in the office to have all in one place. We can then send out job reports and invoices from the Commusoft system straight to clients.

Nachteile:

Storage issues arise from time to time which require us to individually go into old jobs and delete pictures/videos.