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Was ist Dialpad?

Dialpad Sell ist ein effektiver Sales Dialer für Vertriebsorganisationen jeder Größe. Dialpad Sell bietet mehrere Funktionen für Echtzeit-Coaching und Coaching nach dem Verkaufsanruf, die die Effizienz steigern. Mit Funktionen wie Echtzeit-Empfehlungen werden Antworten auf häufige Interessentenfragen angezeigt, wenn bestimmte Schlüsselwörter während eines aktiven Anrufs genannt werden. Die unmittelbare Integration in andere wichtige Tools wie Salesforce, G Suite usw. führt zu einer genauen Aktivitätsprotokollierung, unabhängig davon, ob sich deine Arbeitskräfte im Büro oder im Außendienst befinden.

Wer verwendet Dialpad?

Unternehmen jeder Größe, die die Effizienz ihrer Arbeitskräfte steigern und die Anlaufzeiten verkürzen möchten.

Dialpad Software - 1
Dialpad Software - 2
Dialpad Software - 3
Dialpad Software - 4
Dialpad Software - 5

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Dialpad

Dialpad

4.2 (543)
$ 27.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
59
4.3 (543)
4.1 (543)
4.0 (543)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 24.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
94
11
4.1 (308)
3.9 (308)
3.7 (308)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Dialpad

8x8 Work
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Line2 Pro
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Zoom Workplace
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM-Systeme
Kundendatenbank
Kundenmanagement
JustCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Computer Telephony Integration
Voice-Mail
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
SMS-Nachrichtenversand
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Freshcaller
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Berichterstattung / Analyse
Webex Suite
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Real-Time Notifications
Supportticket-Management
Ticket-Management

Bewertungen über Dialpad

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.2
Benutzerfreundlichkeit
4.3
Kundenservice
4.0
Funktionen
4.2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
30%
3
9%
2
3%
1
6%
Erin
Executive Director
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy Transition. Great Ongoing

4.0 vor 4 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Kalina
Kalina
Freelance and Human resources in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Dialpad, A Phone System You Must Try!

4.0 vor 10 Monaten

Kommentare: Overall, hands down one of the best VoIP systems I have ever used. Customer support is even great.

Vorteile:

Best functions in Dialpad I love would be alerts/notications, accepting and placing calls, and messaging.

Nachteile:

Honestly, Dialpad is great. I don't hqve any negatives to say about using them as a phone system.

Rachel
Customer Support Lead in USA
Immobilien, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Texting Feature is a huge upgrade from other tools!

5.0 vor 9 Monaten

Kommentare: Best phone software we've used yet and we've used 3-4.

Vorteile:

Compared to other phone softwares, Dialpad is huge step up for call centers. Within the tool, it is so easy to search for previous contacts and at a glance see all interactions we have ever had with specific contacts. As I mentioned already, what truly sets Dialpad apart is their ability for any user in the assigned department to read and follow up on text messages. Other softwares limit the text messages to only be viewable by the user that sends the message, which prevents teams like ours from seeing the messages and following up if the user is not working.

Nachteile:

Not sure if this is a premium features or maybe just not one we have turned on, but I would love to also play back outbound calls.

Alex
Owner in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Tactics DO Not Sign UP-Beware Deceptive Sales

1.0 vor 9 Monaten

Kommentare: I am extremely disappointed with my experience with Dialpad. From the beginning, they lied to me to trick me into a contract with them. I was explicitly told that I would be able to add and remove users as needed for my business. However, this turned out to be a blatant lie. After adding users and then attempting to remove them just three days later, I was informed that I am now obligated to pay for the additional licenses, even though I am not using them. These licenses are now permanently added to my contract, contrary to the false assurance I was given that I could cancel at any time. Getting a hold of someone on the phone or receiving any form of customer support is practically non-existent. They only seem interested in talking to new customers, likely because they aim to trap as many people as possible into these deceitful contracts. Once you're in, they don't care about helping you out. The customer service is abysmal; they have no real interest in resolving issues or providing genuine assistance. I am now stuck paying over $300 for just 3 lines that I am using, while being contracted to pay for 7. On top of that, transferring your toll-free number is not free as they misleadingly imply—you have to pay additional fees to receive calls to your toll-free number. It is really messed up that a company would use such deceptive tactics to trick customers. I am determined to leave a review everywhere I possibly can to warn others about this platform. Save yourself the frustration and go somewhere else! Dialpad is not worth the headache and the hidden costs.

Vorteile:

It is all a scam i don't like the way they use deceptive tactics to trick new customers into contracts

Liezel
Admin Assistant in USA
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Dialpad Review

5.0 vor 4 Monaten

Kommentare: The overall experience with Dialpad is great. You can easily call and in case you missed a call, it's recorded for you so you can playback.

Vorteile:

What I like most about Dialpad is it's a very straight-forward platform. It's like using a dialpad on your phone.

Nachteile:

So far, there's nothing I like least about Dialpad because it's very easy to use.

Daniel
Director, IT in USA
Medizinische Geräte, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Dialpad Delivers Seamless Communication

5.0 letztes Jahr

Kommentare: It is cutting-edge communication platform that combines user-friendly design, cloud-based accessibility, and advanced features to deliver a seamless and efficient solution for modern team collaboration.

Vorteile:

There is a great intuitive interface, cloud-based accessibility, and robust features Calls made using the platform are clear and the video calls and AI-driven transcription services are stellar.

Nachteile:

Monthly price can get pretty high as each feature is done piecemeal.