Supermove

Supermove

von Supermove

Wer verwendet Supermove?

Moving Companies

Was ist Supermove?

We created Supermove to empower moving businesses to truly go paperless - timesheets, work forms, contracts, & operations, greatly expanding revenues, ensuring compliance, & reducing headaches. Digital Bills of Lading, claims forms, fleet management-your end to end solution.

Supermove – Details

Supermove

http://supermove.co

Gegründet 2019

Supermove – Kostenübersicht

Supermove bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Supermove Funktionen

Umzugssoftware
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Flottenmanagement
Inland-Umzüge
Internationale Umzüge
Job-Management
Kundenmanagement
LTL / geteilte Wagenladung
Leadmanagement
Lokale Umzüge
Militär- / GSA-Umzüge
Mitarbeitermanagement
Reklamationsabwicklung
Speicherverwaltung
Versandmanagement

Supermove – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Fred W.
President
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.5.2020

"Great Guys, Great Software"

Kommentare: We switched from a paper contract system to their digital platform, and worked with them to set-up a program that would make the transition as fluid as possible. The team at Supermove is fantastic at interpreting our requests and customizing the platform to suit our needs. The benefits to the digital transition are still unfolding. We aren't even utilizing the all aspects of the system. It also includes tools for in-house management like scheduling, timekeeping, and even basic location tracking.

Vorteile: Flexibility and Functionality. We primarily use it to book moves and calendar appointments, but there is more depth to the system that can allow you to practically manage almost the entire business from a single platform.

Nachteile: We were early adopters, and with any new software bugs need to be worked out, but they are very responsive to meet our needs and rapidly address any hiccups we encounter.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.5.2020
Alibek T.
CEO
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2020

"Best software "

Vorteile: Easy to use, convenient, up to date software. Customer service is perfect.

Nachteile: I am liking everything so far. Often keeps updating, adding new features.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2020
Robert P.
Owner
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2020

"Time Saving, virtual secretary"

Kommentare: Overall i have had a very positive and mutual beneficial relationship with the software and team. Would highly recommend

Vorteile: Very easy transition from outdated paper system to simple digital system. Reduced workload, increased productivity, super quick customer/billing lookup. With supermove I am able to handle all filing, crew assignments, contracts, and bookings without an office staff and in way less time than before.

Nachteile: I would suggest adding small icon indicators that signal certain job requirements such as storage, packing, appliances and pianos. I have found that these item sometimes get overlooked. Also bad cell service can hinder functionality but not really a fault of the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.5.2020