Was ist Zeffy?

Zeffy (formerly Simplyk) is the first and only zero-free fundraising platform. Sell tickets for your fundraising events, create donation and peer-to-peer campaigns, and manage donors and even memberships from an intuitive all-inclusive fundraising platform. Our platform also offers donor management capabilities. Trusted by over 4,000 nonprofits across North America.

Wer verwendet Zeffy?

Nonprofits and charities across North America, looking for an easy-to-use and 100% free fundraising platform with donor management capabilities.

Wo kann Zeffy bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop)

Über den Anbieter

  • Zeffy
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Französisch

Über den Anbieter

  • Zeffy
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Französisch

Zeffy – Videos und Bilder

Zeffy Software - 1
Zeffy Software - 2
Zeffy Software - 3
Zeffy Software - 4
4 weitere anzeigen
Zeffy Software - 1
Zeffy Software - 2
Zeffy Software - 3
Zeffy Software - 4

Kosten ähnlicher Produkte wie Zeffy vergleichen

N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
$ 0.04/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
$ 0.30/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen

Zeffy Funktionen

  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Dashboard
  • Kampagnenmanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Online-Spenden
  • Pfand-Management
  • Spenden-Tracking
  • Spender-Management
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Wiederkehrende Spenden
  • Zahlungsabwicklung
  • für gemeinnützige Organisationen

Alternativen für Zeffy

Advanced and automatic donation recording into the most popular church management platforms and exporting into nearly any other.
Die CharityEngine All-in-one-CRM- und Fundraising-Software wurde für kleine Wohltätigkeitsorganisationen, mittelgroße gemeinnützige Organisationen und Großunternehmen entwickelt.
Cloudbasiertes Klassenraum-Management-Tool, das bei der Registrierung, dem Mitgliedschaftsmanagement und der Kommunikation hilft.
Mit DonorPerfect kann dein Team zusammenarbeiten, mehr Geld sammeln und Beziehungen pflegen, die deine Mission Wirklichkeit werden lassen.
Fundraisingplattform, die von Gruppen, Teams, Unternehmen und gemeinnützigen Organisationen verwendet wird, um Spenden zu sammeln, Spendenaktionen durchzuführen und Tickets zu verkaufen.
iMIS ist ein All-in-one-Mitgliedschaftsverwaltungssystem, das cloudbasiert, für Mobilgeräte geeignet und PCI-validiert ist.
Integriere das Spender- und Freiwilligen-/Eventmanagement in NewOrg und schaffe neue Möglichkeiten der Mittelbeschaffung auf der Grundlage des Engagements von Interessengruppen.
EveryAction bietet digitale Multi-Channel-Fundraising-, Organisations- und Interessensvertretungs-Tools in einem einzigen, einheitlichen CRM.
Almabase ist eine führende Absolventen-Engagement-Lösung. Schulen berichten von einem bis zu dreifachen Anstieg der Absolventen-Beteiligung innerhalb des ersten Jahres.
Fundraising-System, mit dem du mit deinen Mitgliedern kommunizieren und bessere Entscheidungen treffen kannst.
Intelligente Software zur Förderung des Community-Engagements
Cloudbasiertes Spendermanagement für moderne Spendenaktionen.

Bewertungen über Zeffy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.7
Benutzerfreundlichkeit
4.8
Kundenservice
4.9
Funktionen
4.5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5.0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
28%
Faridodin
President CEO in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Zeffy is a great Platform for non profits!

5.0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: It has been great! Easy to use clean sharp looking pages and people like it!

Vorteile:

That the donor can choose what the pay Zeffy

Nachteile:

Not being able to delete a contact. This becomes a problem when I want to send an email via the contact option. I then have to go look for the people who said that they do not want to be on the mailing contact list

Arooj
Coordinator, Fundraising & Special Events in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Fundraising, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product that saves money

4.0 letztes Jahr

Kommentare: Using Simplyk has been a great experience, especially in saving us money but also in providing us with a great platform to do our fundraising. Their customer service team is one of the best I've ever dealt with, and I really appreciate having an account manager I can go to for assistance who is very quick to respond and do all they can to help us.

Vorteile:

The biggest selling feature of Simplyk for non-profits is that they cover the costs of all credit card transaction fees, which saves us a lot of money. On the user end, it's a very clean-looking website, and fairly simple to use. On the back end, setting up ticket pages and campaigns is straightforward and pulling reports is not very complicated. Integrating with Stripe was quick and easy - our accountant loves it!

Nachteile:

Since Simplyk seems to be a newer software, it is still missing some features that would be great to have and it's sometimes not as robust as we would like. It does not allow users (for us, people who are fundraising on our behalf) to be able to send emails to their sponsors in order to thank them for their donations. It would be nice to have more administrator control as well - there are some things I need to email to Simplyk team to do for me because I can't do them myself.

Antwort von Simplyk

letztes Jahr

Thank you so much for your great review! We are always working on adding new features and are going to be adding some of the features you mentioned very soon. Thanks again, the Simplyk team

Melissa
Coordonnatrice administrative et collecte de fonds in Kanada
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Simplyk une solution à essayer

4.0 letztes Jahr

Kommentare: Bonne de manière générale

Vorteile:

facilité de prise en main. peu cher ce qui est très appréciable pour une petite OBNL

Nachteile:

La participation du Donateur au frais administrative de simplyk devrait être mieux expliquer. Et non pas imposer d'office sur le montant du don.

Rebecca
Fundraising Committee Member in Kanada
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A smooth transition and ability to tailor to our needs

4.0 letzten Monat Neu

Kommentare: My organization had previously used other fundraiser sites including GoFundMe Charity (previously Crowdrise), who decided to strip down their offering and remove almost all functionality. Zeffy was there to respond to those needs and more. Overall the experience was smoother and more tailored to our needs than any services we have used in the past.

Vorteile:

Zeffy's features and functionality most closely matched our needs, and the fact that there were no fees taken from donations was a huge bonus. It was easy to learn and use, and the customer support was excellent and attentive. With the help of Zeffy my organization was able to meet our ambitious fundraising goal.

Nachteile:

There was a bit of muddiness in sorting out the event registration vs. become a fundraiser vs. donation functions for some users, so there seems to be something lacking in the clarity of some of these processes and how they are communicated to users (I would have to spend time looking into and asking users for this feedback to be more precise). There was also a technical issue with the site within the first few days of the fundraiser; it did get resolved within a reasonable amount of time but added a lot of stress and extra work on the part of the organizers to deal with the inquiries that came as a result.

Josée
Directrice générale in Kanada
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Merci

5.0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: L'accès à une billetterie simple, nous permet d'éviter la gestion de l'argent comptant, ce qui s'avère être un fort avantage pour nous.
Le suivi des dons est également très simple.
C'est l'application la plus efficace que je connaisse après en avoir essayé plusieurs autres.
Le contact est toujours rapide et courtois. C'est vraiment une application clé en main.

Vorteile:

Facilité d'implantation, d'utilisation. Moi qui suis un peu dinosaure en la matière, je n'ai aucun problème à l'utiliser dans mon quotidien.

Nachteile:

Je n'ai noté aucune lacune. Comme nous sommes depuis les premiers instants, nous avons pu faire part des points faibles, mais l'équipe en place a vite fait de corriger le tir rapidement.