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Was ist NextGen Office?

Erziele bessere klinische Ergebnisse mit der EHR-/EMR-Software von NextGen Healthcare. Das Ziel der Lösung ist es, dir die Freiheit zu geben, dich auf die bestmögliche Versorgung deiner Patient*innen konzentrieren zu können. Erhalte Zugriff auf modernste Tools für eine schnelle und effiziente Dokumentation. Das Ergebnis sind vollständige, genaue Informationen, eine bessere Koordination der Versorgung, eine verbesserte Diagnose und ein geringeres Risiko. NextGen Enterprise EHR und NextGen Office EHR (ehemals MediTouch) unterstützen dich auf deinem Weg zur wertebasierten Pflege – unabhängig von der Größe deiner Praxis.

Wer verwendet NextGen Office?

Das Unternehmen konzentriert sich ausschließlich darauf, ambulanten Pflegediensten jeder Größe und den Gemeinden, in denen sie tätig sind, zu helfen.

NextGen Office Software - 1
NextGen Office Software - 2
NextGen Office Software - 3
NextGen Office Software - 4
NextGen Office Software - 5

Du bist nicht sicher, ob NextGen Office das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

NextGen Office

NextGen Office

4.0 (1’268)
$ 300.00
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
96
Keine Integrationen gefunden
3.9 (1’268)
3.7 (1’268)
4.0 (1’268)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
£ 5’000.00
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
18
Keine Integrationen gefunden
4.5 (4)
5.0 (4)
4.5 (4)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu NextGen Office

JLMS
Am besten bewertete Funktionen
Asynchrones Lernen
Kurs-Tracking
Kursverwaltung
Tebra
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
PayPal
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Adobe Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Website-Management
Stripe
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
GIMP (GNU Image Manipulation Program)
Am besten bewertete Funktionen
Bildbearbeitung
CAD-Werkzeuge
Muster, Farbe & Kunstlager
AMS Ultra Charts
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Microsoft Azure
Am besten bewertete Funktionen
Cloud Computing
Datensicherheit
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
SAP Concur
Am besten bewertete Funktionen
Erstattungs-Management
Kostenverfolgung
Spesenabrechnungen

Bewertungen über NextGen Office

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.0
Benutzerfreundlichkeit
3.9
Kundenservice
4.0
Funktionen
3.9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
34%
4
42%
3
15%
2
4%
1
5%
JACQUE
JACQUE
medical assistant
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Not the best but not the worse

3.0 vor 4 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Omar
Omar
IT Manager in Ägypten
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A Perfect NextGen Solution for Small Independent Practices

5.0 letztes Jahr

Kommentare: It is a great addition for our small independent polyclinic and we are quite happy with how it has increased our productivity.

Vorteile:

What is most prominent is a User friendly design focused on registering the patient and updating his status.Hassle free alert system with analytics designed for all types of procedures.Support for the program is strictly within the US and they offer hands on authentic support.

Nachteile:

It was overwhelming the redundant amount of features they have available which may take a while to sift through and fully adapt.It is not very customizable and felt a little flimsy in that department.

Isaiah
Isaiah
CEO in USA
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

One of the best EHR Vendors around

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have had a wonderful experience with this software and it's auxiliary products. Even when things don't go as expected their customer support has been on top of it.

Vorteile:

I like the immediate transition of the company since the new [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has taken over. Their commitment to customer success with new edge technologies has been a great shift and kept me as a customer.

Nachteile:

I dislike the fact that they don't have a bigger stack in the hospital industry of healthcare. I think this needs to change particularly with their api and interoperability stack.

Heather
Heather
Administrative Medical Assistant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

NexGen insights

4.0 vor 7 Tagen Neu

Kommentare: Nexgen had many uses I used on a daily basis such as charting, e-scribing medications, ordering office supplies, as well as a patient portal where patients could access, they're records and medication list.

Vorteile:

Patients can review their personal health records, including medications and lab test results and the billing integration helped my billing needs

Nachteile:

learning to customize can be pretty complex and time consuming. It's really not the best for a small practice.

Afshin
MD, MBA in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Difficult EMR to use, even more difficult to get rid of - Poor customer service, poor tech support

1.0 vor 6 Jahren

Kommentare: Do your research before purchasing this EMR, because once you sign up with them, it is very difficult to get rid of it. They make it very difficult to sever the ties with them, and costly to obtain your patients' records and will continue to charge you if you have authorized them to withdraw the monthly subscription from your credit card, which might be related to the lack of communication between their different departments, but nevertheless amounts to harassment and lots of time wasted disputing those withdrawals with your bank.
I also got charged twice in 1 month last year, and still waiting for a response from their accounting department to get a refund for the overcharge (despite multiple emails)
If you use their efax service, make sure you get a list of efaxes you have received to verify the overage fees they charge you (so far they have not sent me the list of efaxes and continue to charge me for overage each month despite the fact I have canceled my services)

Vorteile:

My biller felt the practice management/billing side of meditouch/NextGen office was about average but the issues with the EMR made this product impossible and ended up switching EMR

Nachteile:

I started my subscription with meditouch/Health fusion, later changed name to NextGen office. The software is a billing platform with an EMR tacked on to it. I had used various EMRs during residency and in a group practice and this is the absolute worst product, most rigid software with lots of clicks and not user-friendly. Just reviewing a lab result is a hassle, needing to go in and out of the chart note, with numerous clicks in between. On several occasions, I noticed Meditouch glitching and chart associated with the labs belonged to another patient, therefore had to double check all the time, an issue that I had never encountered with any other EMR (EPIC, Cerner ambulatory, Praxis, even NextGen Enterprise etc.) Once the sales-person had sold the subscription to me he would not return my phone calls, and customer service was practically non-existent. Eventually got assigned a new contact person who was a lot more responsive but unable to solve any of the product related, customer service related or billing related issues. Eventually, I switched EMR, and canceled my subscription with NextGen and received a confirmation that my services were discontinued, but their billing department continued to charge my credit card on file. Make sure not to sign any authorization for the billing department to charge your credit card. In order to export my patients' data to my new EMR, NextGen wanted $ 5000. My new EMR (Praxis) transferred the data for a fraction of the price.

Sarojben
Caregiver in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Next Gen Office Review

5.0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

NextGen Office is a useful platform to manage patient information with various templates / customizable options.

Nachteile:

When there are new software updates, it is a challenge because previously customized features disappear and have to be done again. Medical staff and providers also have to be retrained to get familiar with the new features / options.