LS Retail

Wer verwendet LS Retail?

Einzelhandelsunternehmen, Restaurants und andere Gastronomiebetriebe.

Was ist LS Retail?

LS Retail bietet ein einheitliches Retail-Management-System, das alle Funktionen bietet, die erforderlich sind, um jedes Unternehmen effizient von Hauptsitz bis POS-Terminals zu verwalten.

Die POS-Terminals sind einfach einzurichten und zu verwenden und unterstützen Tastatur- und Touchscreen-Geräte. Verfolge Verkäufe, Lagerbestände und Produktivität in Echtzeit auf allen deinen Vertriebskanälen: physische Standorte, E-Commerce-Plattformen und mobile App. Überwache Key Performance Indicators (KPIs), verwalte dein Inventar mühelos und vieles mehr.

LS Retail – Details

LS Retail

http://www.lsretail.com

Gegründet 1990

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Installiert - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
Videos zu LS Retail
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

LS Retail – Preisübersicht

LS Retail bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

LS Retail Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Siehe die vollständige Kassensysteme Liste

  • Berichterstattung / Analyse
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Liefermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Tabellenverwaltung
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management

Siehe die vollständige Kassensysteme für Gastronomie Liste

  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • E-Mail Marketing
  • Elektronischer Handel
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Provisionsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Treueprogramm
  • Versand
  • Waren-Management

Siehe die vollständige Retail Management Software Liste

LS Retail Alternativen

Mehr Alternativen zu LS Retail

LS Retail – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 122 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
4,1/5
Kundenservice
3,7/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Srinivas C.
Business Analyst
Öl & Energie, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2018

"Ls NAV is very good application for retail mgt. Most of the features & functions are out of the box"

Kommentare: Easy to implement
Easy to manage
Easy to configure
Easy to Monitor
Easy to evaluate

Vorteile: Many of the functionalities are driven by setup. Its just plug and play.
LS DD Powerful tool for the data replication.
It is a complete package for retail.
Customizations to suit desired needs are 1% maximum since all functionalites are out of the box

Nachteile: There are no much concerns about this software. The one and only difficulty is training. It is hard to find the Training and the Trainer.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.3.2018
Dilanka H.
Project Manager
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019

"All-in one Retail Solution for a plug and play action"

Kommentare: Retail Business in Sri Lanka is not well-managed when it comes to Resource Planning and Finance Management. Sri Lankan IT Industry is highly competitive in introducing a modernly made Retail Management Software Solution to make things go ahead in Retail sales industry with efficiency and good standard, and herewith LS Retail and its business logic designs as an Implementation person I did see bigger advantages to follow a well-developed framework. LS Retail was a Thumbs up from both the Implementer and the End-Customer.

Vorteile: Wide-spread Configuration capability is a huge plus point selecting this as the main Retail Solution for a Retail operations-driven Business or an Enterprise. LS Retail has the capability to deploy as a vertical software solution for Microsoft Dynamics NAV/Business Central which makes the solution proposals more competent and viable. In terms of UI/UX, the user-friendliness is an achieved goal metrics here at LS Retail.

Nachteile: Although the capacity to configure the system is given at a performable level as a Deployer I am keen for good development capabilities to be carried out, overlayed or extended. At the moment the pricing structure is not that viable for South Asian Market from implementation and proposal development experience.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019
Kevin Y.
Solution Architect
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2018

"We had the chance to implement LS. NAV Version 800.03 and version 900.05 at different client site."

Vorteile: The screen is intuitive and easy to use. The functionality does not seem overwhelming or hard to understand. It pack with features and also works with different variation type of retailers- a pure retail store and or hospitality type. It can all be taken care by one system. You can also customize the application to fit your needs such as hide features for some users or also integrate new functionality such as payment integration. I like that it is web enabled which means that a retailer that want to have an Omni channel system can integrate their econmerce to this back office

Nachteile: Support or response are very slow from LS. Also for any fixes and hot fixes they provide is one the latest version of Dynamics NAV. This means that it is very hard to retrofit hotfixes from one version to the other. A good example are from version 900.03 to the newer 10.00.05. The fixes were not evident or detailed as it should have been. Also the software seems to be over promised. There are features listed that although present - does not fully cover the necessity of the client. A good example is again on version9.00.05 which although advertised as have a good coverage for hospitality- restaurant/bar, there were lots of issues or limitation of the software. The software may allow you to do some configurations and suggest some functionality but it does not work in the context of North America or lead to hard errors with system crash. Such errors were found and are still present in their split bill function for example. The cost is high as well since it is built on top of the dynamics nav stack.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.3.2018
Verifizierter Rezensent
Business Transformation Manager
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2019

"Value for your dollars!!!"

Kommentare: The solution was implemented in a multidimensional organisation with POS's, backend and frontend users. The ability to have everything (>90%) of your needs fulfilled is a fantastic feat.

Vorteile: The ability for the software solution to work for you straight out of the box and then provide the adaptability and also extensive modularity is amazing.

Nachteile: The lack of a Human Resources aspect. Well there is HR involved but its very limited.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2019
Fernando M.
Executive Director
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2019

"Great business value"

Kommentare: Customer service, replenishment, retail operations, accounting, inventory, store management

Vorteile: Integrated solution, ease of use, world-class product, great functionality

Nachteile: Some tardiness in the technical response

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.7.2019