Wer nutzt diese Software?

Mit dem Salesforces Cloud-Computing-Modell für mehrere Besitzer können wir die Bedürfnisse von Unternehmen aller Größen in allen Branchen erfüllen. Unsere Kunden profitieren von einer gemeinsamen Struktur, während die Privatsphäre gewahrt wird.


Durchschnittliche Bewertung

6753 Bewertungen
  • 4 / 5
    Gesamt
  • 4 / 5
    Bedienkomfort
  • 4 / 5
    Kundenservice
  • 4.5 / 5
    Funktionen
  • 4 / 5
    Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis
    $25/Monat
  • Kostenlose Version
    Nein
  • Einsatz
    Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training
    Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung
    Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Salesforce
  • http://www.salesforce.com
  • Gegründet 1999

Über diese Software

Hast Du in letzter Zeit Salesforces Geschäfts-Lösungen für kleine Unternehmen gesehen? Sales Cloud ist eine anpassbare CRM-Plattform, die mit Dir zusammen wächst. Erhalte Echtzeit-Kundeninformationen und Aktivität, Einblicke anhand von Dashboards und Berichte alles an einem Ort. Verbinde Dich mit Tausenden von Business-Anwendungen, um Dein CRM auf alle Abteilungen zu erweitern. Oder wähle SalesforceIQ, um innerhalb von Minuten sofortigen Zugriff auf die CRM-Daten direkt von Deinem Posteingang zu erhalten. Verwende Kundenerkenntnisse, um intelligente Prioritäten zu setzen und verbringe Deine Zeit mit den wirklich wichtigen Aufgaben.


Salesforce Funktionen

  • Ausnahmen-Berichterstattung
  • Dashboard
  • Dynamische Modellierung
  • Grafische Präsentation von Daten
  • Korrelationsanalyse
  • Leistungskennzahlen
  • Modellierung & Simulation
  • Statistische Analyse
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Wettbewerbsanalyse
  • Angebotsmanagement
  • Kundennachverfolgung
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsmanagement
  • Zeitmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Calendar/Reminder System
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Internal Chat Integration
  • Lead Management
  • Lead Scoring
  • Marketing Automation Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Quotes/Proposals
  • Segmentation
  • Social Media Integration
  • Dashboard
  • E-Mail Marketing
  • Immobilien-Bekanntmachungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-/Immobilienabstimmung
  • Kundensegmentierung
  • Lead Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Call-Center-Management
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Landing Pages / Web-Formulare
  • Lead Management
  • Lead Scoring
  • Listen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Produktkatalog
  • Projektmanagement
  • Tarife / Vorschläge
  • Umfrage-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Aktivitätsmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gemeinsame Kontakte
  • Gruppenmanagement
  • Kontakt-Historie
  • Kontakte importieren/exportieren
  • Kunden-Pipeline
  • Lead Management
  • Planungs-Tools
  • Suchen / filtern
  • Terminverwaltung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kundenbetreuung-Tracking
  • Kundendienst-Analyse
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Suche
  • Wissensmanagement
  • Angebotsmanagement
  • Finanzmanagement
  • Herstellungsausführung
  • Inventarverwaltung
  • Logistik-Management
  • Material-Rechnung
  • Materialbedarfsplanung MRP
  • Produktionsplanung
  • Produktkonfigurator
  • Qualitätsmanagement
  • Rückverfolgbarkeit
  • Sicherheitsmanagement
  • Bonus-Verteilung
  • Nachverfolgung von Referenz-Benutzung
  • Nominations-Nachverfolgung
  • Programm-Hinweise
  • Suche
  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Lead Management
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Anrufaufzeichnung
  • Automatische Einwahl
  • Dashboard
  • Datenmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Angebotsmanagement
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Gebietsmanagement
  • Kollaboration
  • Kontaktmanagement
  • Lead Management
  • Leistungsmanagement
  • Meeting-Management
  • Präsentation-Management
  • Trainingsmanagement
  • Ziel- / Kontingentverwaltung

Salesforce Neueste Bewertungen

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Salesforce is excellent piece of software but has a steep learning curve.

4/5
Gesamt
2 / 5
Bedienkomfort
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Lots of information and easy to find accounts. The benefit of finding lots of detailed information about customers and the process of their accounts.

Vorteile: This software is great at displaying information about customers accounts and having it set up so multiple departments in my company can all work at them in different ways with out conflicting with one another. It is very detailed in the information that it displays. Everything is time stamped and is displayed with the users that edit it. Salesforce integrates very well with the other proprietary software we use. It also is very easy to search within Salesforce for more information. for example, It does not matter if you search "Street" or "St." when searching for a customers account you will still find the same information in the search. I like how easy it is to upload documents to Salesforce. I can do it from my computer at work and do it in all of the different categories that our company uses for the different documents we use. After uploading them you can also edit the title and the category at any time from within the list of attachments.

Nachteile: There are some things I dislike about this program. For example, attachments populate with customers names in the title, but if you attach a document that has a symbol in the name like Mc'Mullin then the attachment on will upload corrupted and you wont be able to download or open them until its uploaded without any symbols. The attachment queue often gets backed up and it may take a few hours for contracts to be uploaded to the account. Though it is excellent at displaying a lot of information it displays it over multiple pages. It is often very difficult for new employees to figure out where all this information is located and can take several months for them to become proficient and find information on their own.

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SalesForce is amazing generally at what it does, but can be difficult to adapt to specific needs.

4/5
Gesamt
3 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: At the end of the day even though I complain about salesforce it makes life easier when you are part of a sales organization. You have access to all records associated with a particular account. You can track lead history, marketing engagement, lost opps, and just about anything else you'd need to know.

Vorteile: Salesforce does everything. It presents you with powerful tools to run reports, create dashboards, and search for info (accounts,leads, contacts, etc..). As far as managing customer-facing business, financials, acticity, contracts, etc... It's the best. And for the most part if Salesforce can't do what you need specifically they probably have a third-party provider that you can plugin ala Zuora. From a user perspective it's very easy to get granular with data you are trying to explore and present it in a number of ways. Figuring out there reporting and dashboarding tools makes it extremely powerful.

Nachteile: Salesforce is generally great, but being a best in class CRM for general purposes means that certain specific needs of one company might not always be met. It's their challenge for sure (kind of like a POS). Lots of different use cases all generally falling under the same category. Besides that the only cons I have are sort of nitpicky day-in-day-out stuff. It takes too many clicks to say log a mtg or update someone's status. A sales operations leader of mine one time did an analysis of how many clicks within salesforce a rep makes in a day and the number was staggering. Reporting on leads and contacts together is also kind of a pain and sometimes impossible.