Wer nutzt diese Software?

Mit dem Salesforces Cloud-Computing-Modell für mehrere Besitzer können wir die Bedürfnisse von Unternehmen aller Größen in allen Branchen erfüllen. Unsere Kunden profitieren von einer gemeinsamen Struktur, während die Privatsphäre gewahrt wird.

Durchschnittliche Bewertung

10.316 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $25/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Salesforce
  • http://www.salesforce.com
  • Gegründet 1999

Über Salesforce

Hast Du in letzter Zeit Salesforces Geschäfts-Lösungen für kleine Unternehmen gesehen? Sales Cloud ist eine anpassbare CRM-Plattform, die mit Dir zusammen wächst. Erhalte Echtzeit-Kundeninformationen und Aktivität, Einblicke anhand von Dashboards und Berichte alles an einem Ort. Verbinde Dich mit Tausenden von Business-Anwendungen, um Dein CRM auf alle Abteilungen zu erweitern. Oder wähle SalesforceIQ, um innerhalb von Minuten sofortigen Zugriff auf die CRM-Daten direkt von Deinem Posteingang zu erhalten. Verwende Kundenerkenntnisse, um intelligente Prioritäten zu setzen und verbringe Deine Zeit mit den wirklich wichtigen Aufgaben.

Salesforce Funktionen

  • Ausnahmen-Berichterstattung
  • Dashboard
  • Dynamische Modellierung
  • Grafische Präsentation von Daten
  • Korrelationsanalyse
  • Leistungskennzahlen
  • Modellierung & Simulation
  • Statistische Analyse
  • Umsatzentwicklung-Analyse
  • Wettbewerbsanalyse
  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Angebotsmanagement
  • Kundennachverfolgung
  • Prognose
  • Projektmanagement
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsmanagement
  • Zeitmanagement
  • Client/Property Matching
  • E-Mail Marketing
  • Immobilien-Bekanntmachungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Segmentierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Call-Center-Management
  • Dokumentenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Landing Pages / Web-Formulare
  • Lead Scoring
  • Leadmanagement
  • Listen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Produktkatalog
  • Projektmanagement
  • Tarife / Vorschläge
  • Umfrage-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Gemeinsame Kontakte
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakte importieren/exportieren
  • Leadmanagement
  • Planungs-Tools
  • Sales Pipeline Management
  • Segmentierung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kundenbetreuung-Tracking
  • Kundendienst-Analyse
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Suche
  • Wissensmanagement
  • Angebote / Schätzungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • ERP
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in die Buchhaltung
  • MES
  • Materialbedarfsplanung MRP
  • Qualitätsmanagement
  • Sicherheitsmanagement
  • Versand-Management
  • Bonus-Verteilung
  • Nachverfolgung von Referenz-Benutzung
  • Nominations-Nachverfolgung
  • Programm-Hinweise
  • Suche
  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Anrufaufzeichnung
  • Automatische Einwahl
  • Dashboard
  • Datenmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Leistungsmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Angebotsmanagement
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Gebietsmanagement
  • Kollaboration
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Meeting-Management
  • Präsentation-Management
  • Trainingsmanagement
  • Ziel- / Kontingentverwaltung

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Salesforce

SalesForce + Pardot = Winning Team

Mit Google übersetzen Bewertet am 30.1.2019
Senior Marketing Associate
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My current company had been using Constant Contact before I arrived, and it was poorly managed... a huge mess, even... partially due to the staff being unable to coordinate, and partially because the software was a bit clunky. I was brought on during the SalesForce onboarding process, and 36 months later, with very little management efforts from our marketing/BD staff, our data is standardized, uniform, and easily accessible. Emails are scheduled to go out once a week, months in advance, based on templates first developed by our onboarding process, and we have been able to shift our marketing staff to more analytical projects that have given us the edge we needed to be on track to make our profit-sharing bonus numbers for the first time in years.

Vorteile: The ability to customize really makes SalesForce its own beast. I've worked for two companies that have used the software, and both looked very different, yet still intuitively the same. I like that if there isn't currently a solution for you, there are add-ons and plug-ins that can be fitted into your experience to make it an extremely tailored solution for a wide range of companies. Not only that, the customer support staff have some great tools at their disposal that give you an even deeper dimension of control, should you be unable to quite round the edges for your perfect fit. I like the seamless integration with Pardot. In addition, with Pardot's automation platform, you can literally save hours' worth of work as contact/prospect data can sync in nearly realtime, depending on the rules you've set up. If all this sounds perplexing, don't worry too much, as Salesforce has an amazing onboarding team that will work with your designated admin staff to utilize most of the software package from nearly any education/experience level.

Nachteile: There are some frustrating limitations with reporting in Pardot, and sometimes SalesForce integration with plug-ins can be a bit of a hassle if they weren't set up during the initial onboarding, but overall these are speedbumps at worst and don't detract from the overall experience enough to really worry about.

Powerful Platform With Incredible Features

Mit Google übersetzen Bewertet am 30.11.2018
Hans S.
Director of Enrollment Services
Hochschulbildung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Salesforce has been the single most valuable tool for us in tracking prospective students through a funnel, communicating with them across channels and tying together the rest of our marketing stack. We use the Higher Education Data Architecture platform on an Enterprise level instance of Salesforce through Salesforce's philanthropic Power of Us program. As a small, private religious institution of higher education, we need a CRM that allows us to customize contact profiles to an unusual degree, as well as automating basic tasks and integrating with our various other communication and tracking platforms. Salesforce offers us unparalleled customization and allows us to combine analytics on mass emails, texts and website visits from our automation platform with individual emails, SMS, notes and phone call logs. We can analyze data not just about locations and high schools, but also about churches and youth conferences. It's also a useful tool for communication, and has a terrific integration with Twilio for 1-to-1 SMS conversations. We've found that the learning curve on Salesforce is steep. We took care of onboarding, set-up and training ourselves in order to save money on the fees, and have regretted it. I would strongly recommend getting professional help to tailor the platform to your needs from the outset. Based on my experience, I would recommend Salesforce to anyone looking for a powerful CRM product.

Vorteile: It can be customized to fit almost any use-case
Support is helpful and enthusiastic
It has a vast range of features
The extensive training available in Trailhead
Reporting capabilities are deep
Importing records is fairly simple
It has a massive range of integrations with other software and services
No automatic email reply capture

Nachteile: The learning curve is steep
It's incredibly complex, and it can be difficult to fully take advantage of it
It's hard to take advantage of some functionality without spending money on other solutions
Some simple functions are tedious to perform
The interface isn't always intuitive
Switching between Lightning Mode and Classic Mode to perform tasks is annoying

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