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Was ist GoFrugal?

GOFRUGAL Technologies bietet Point-of-Sale-Software für den Einzelhandel. Restaurant- und Vertriebsunternehmen seit 2004 in Form von kompletten Business-Automation-Lösungen gepaart mit mobilen Apps und Cloud-Lösungen. GOFRUGAL hat seinen Sitz in Chennai, Indien und bedient bereits mehr als 25.000 Einzelhandelsunternehmen in über 50 Ländern.
Der Hauptfokus liegt darauf, mit den digitalen Lösungen ein großartiges Kundenerlebnis zu schaffen.

Wer verwendet GoFrugal?

Das Unternehmen bedient Einzelhandelsunternehmen und Restaurants in den USA, Großbritannien, Kanada, Indien, Australien und in mehr als 60 weiteren Ländern.

GoFrugal Software - 1
GoFrugal Software - 2
GoFrugal Software - 3
GoFrugal Software - 4
GoFrugal Software - 5

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GoFrugal

GoFrugal

4.4 (197)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
168
9
4.4 (197)
4.3 (197)
3.9 (197)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 0.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
65
11
4.7 (647)
4.7 (647)
4.6 (647)

Weitere gute Alternativen zu GoFrugal

Origo
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Zoho Invoice
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Online-Abrechnung
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POS Nation for Retail
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Mobiler Zugriff
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Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
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Hauptbuch
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Am besten bewertete Funktionen
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Finanzberichterstattung
Hauptbuch
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Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
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Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Verbindlichkeiten
Redbooth
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Personica
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über GoFrugal

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.4
Benutzerfreundlichkeit
4.4
Kundenservice
3.9
Funktionen
4.4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
23%
3
6%
2
2%
1
5%
Safraz
Safraz
IT Consultant in Trinidad und Tobago
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Bang for your buck!

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very satisfied with the company, support and follow ups. Excellwnt product, definitely needs more exposure on the market.

Vorteile:

The ability to connect across mutlipe platforms, windows and mobile solutions. Easy to use, implement and deploy from a small business to a large organisation. Simply add the devices and clients and enjoy the reach over wireless networks, or data on the go.

Nachteile:

No cons so far. However I have to populate this field.

Antwort von GOFRUGAL Technologies

vor 3 Jahren

Thanks so much for your feedback! We're really glad that you are enjoying our product and service.

Sorabh
Director in Indien
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

GoFrugal is the Best

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: Product is good, but as i mention RPOS ticket management needs to be less annoying for customer. Please assign a single support agent or atleast capture history of issue for the new agent to review and then connect with customer. Example softwares like sales force, Freshworks capture history of customer issue properly and be it any agent they all talk to customer from last communication thread. RPOS is used by NON IT people with basic IT knowledge, hence things should be made easier for trouble shooting issues at POS.

Vorteile:

There are a lot of features which i like about the software. The best one which i like is Go Sure App for Stock Taking and Audit. I would also like to highlight the HQ, which is an awesome feature. The team of HQ support is amazing and well qualified to solve the issues. SPECIAL THANKS to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for their best support.

Nachteile:

I think every thing is fine. Issue Management of RPOS with RPOS Support Team could be improved. My Experience is that i have to explain the whole issue again to the support team as the support agent changes every time.

PARAS
MR in Kenia
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

disappointment from the unsatisfactory level of service

2.0 vor 6 Jahren

Kommentare: Stock management Locationwise

Vorteile:

There are a lot of things we have not been sorted out for in the system, the functions which are working fine are good to use.

Nachteile:

We would like to express our disappointment from the unsatisfactory level of service we are receiving. Unfortunately, we can't help but submit this letter of complaint hoping for a fast and adequate resolution. We always have major critical bugs that affect the previous version set up when we do an upgrade. This always forces us to carry on with tests after every update. Much ado, the online service chat platform gets offline from the direct chat services and our requests for callbacks from it have never been attended to. Here are the pending critical issues that am yet to get a solution. 1. Expense accounts ledger mismatch error- No expense entry allows saving any particular transaction generated. (All expense services stopped and we are almost running to a week since i raised the issue) 2. Security rights login - Biometric login authentication logged in to an admin account(Recurrent issue) rather than the normal user account. In line with the above, we are not getting value on the M-PESA integration service, the service is long overdue on the agreed implementation period. We trust this is not the way you wish to conduct business nor the kind of email you wish to receive from your customers. We are asking you to look into the above subject matter and provide an adequate solution fast.

Vilas
Manager in Indien
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Incredible

5.0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Ease of use , great customer service Thanks

Nachteile:

All ok , covers every aspect correctly .

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fast updates on government mandates and custom requirements.

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: Safe and Good.

Vorteile:

Easy to use and good overall features, satisfying our large format Pharmacy Chain use.

Nachteile:

When need to fix issues or change settings ,getting the right Support agent who sepecilises in the particular issue takes time. Need to patiently explain whole thing to newbie support agent (who will know nothing) till they connect to senior staffs who will solve in minutes. It will be better if they route to senior experts immediately by issue area.

Antwort von GOFRUGAL Technologies

vor 3 Jahren

Thank you for sparing your time and sharing the review. We definitely look into your feedback and work on it