Wir helfen Unternehmen in der Schweiz
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Invoice2go?

Sende einfache Rechnungen mit professionellen Vorlagen, Rechnungsgenerator, PDF-Rechnungen und Kursen, Online-Zahlungen, Rechnungs-Organizer, Abrechnung- und Kosten-Tracking, Zeiterfassung, Zeitmanagement und Business-Reporting - alle in einer einzigen, einfach zu bedienende Anwendung zusammengefasst. Erstelle einen Rechnungsvoranschlag oder eine Schätzung, Geschäftsquittung für deinen Nebenjob oder Track-Quittungen für dein kleines Unternehmen, alles mit Invoice2go. Starte jetzt deine 14-Tage-Testversion und erhalte 50% Rabatt auf dein erstes Jahr!

Wer verwendet Invoice2go?

Kleine Unternehmen und Einzelpersonen, die Bedarf an einer Rechnungsstellung und Zahlungslösung auf mobilen Geräten haben.

Invoice2go Software - 1
Invoice2go Software - 2
Invoice2go Software - 3
Invoice2go Software - 4
Invoice2go Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Invoice2go das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Invoice2go

Invoice2go

4.3 (234)
Nicht in deinem Land unterstützt
$ 5.99
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
73
2
4.4 (234)
4.0 (234)
4.2 (234)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 9.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
14
3
4.8 (29)
4.8 (29)
4.5 (29)

Weitere gute Alternativen zu Invoice2go

Invoice Home
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Rechnungen
Online-Abrechnung
Rechnungserstellung
Sage Intacct
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Datenextraktion
Echtzeit-Daten
Invoicely
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
Online-Zahlungen
Rechnungserstellung
Square Payments
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Zahlungsabwicklung
Stripe
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Office 365 Timesheet App
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Gewinn-und Verlustrechnung
Rechnungshistorie
Houzz Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mehrere Projekte
Projektmanagement
Quickbooks Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über Invoice2go

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.3
Benutzerfreundlichkeit
4.4
Kundenservice
4.2
Funktionen
4.2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
19%
3
10%
2
2%
1
6%
Jason
Owner
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Invoicing and Accounting App Unfortunately Overpriced

4.0 letztes Jahr
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
David
David
Sales Director / Logistics Coordinatior in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Landwirtschaft, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ease of Use at the Touch of a Finger

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have been using the software for more than 7 years and I have seen it grow and evolved. No product is ever perfect but overall I have been extremely satisfied with Invoices 2 Go and recommend it for anyone looking for simple invoicing and book keeping application for their business.

Vorteile:

Easy access anywhere, any time, on any devices. Very simple to make your own template for your company. Offers different methods of payment aside from the classic credit card trio such as Paypal and Apple Pay. Easy to create customer and item database

Nachteile:

Entering a new item is simple but it can also be a curse. When you create a PO or an Invoice you will enter your item you have already saved in Invoices 2 Go database. However if you do a typo and confirm to add to invoice, that erroneously type item will be part of your item database. This can create confusion as to which item to select if this occurs. Suggested to the team that they add a confirmation window if an item is entered but not found in the database. This have yet been implemented.

Daryl
Owner in Australien
Baumaterial, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The best for what I needed to with it

5.0 vor 5 Monaten

Kommentare: invoicing on the go When asked by customers about prices it was all there

Vorteile:

everything did not need a degree to use the features

Nachteile:

There is nothing I did not like about this software

Cédric
Owner in Kanada
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

No evolution

3.0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Nothing more than other program . Less application than the others.

Nachteile:

Noting new, i chat with you gys a couple of time i suggeste a lot of add they can do and in 4 years notting add. I regrate to go with invoice 2 go. If i have a chance to restart i will never go with them.

Antwort von Invoice2go

vor 3 Jahren

Hi Cedric. We are sorry to hear your concerns with the feedback you have provided to our team. We did want to let you know that we highly value our customer's feedback. Every time you reach out and provide your thoughts on our product or suggestions for new features, the feedback gets fed directly to our product team and the product managers. Over the past few months, we have made quite a few improvements and changes to the home screen and added features such as tips, instant websites, file attachments, and many more, which can be viewed here: portal.productboard.com/mfvxmpyjbwalrgjjifndqyv2/tabs/3-launched. All of these updates were made as a result of customer feedback. We are extremely focused on providing the best software to help support business owners with their workflow and look forward to continuing to expand our features. Thank you for sharing, Cedric, and please let our team know if there is anything further, we may do to assist.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Musik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Working good but pricy…

4.0 vor 3 Monaten

Kommentare: I’ve used Invoice2Go for 3 different businesses during several years. I was quite satisfied with the service but I decided to stop working with them because I found a less expensive solution. Plus, you’re tied to them… if you want to go somewhere else, there is no way to backup your data and transfer them, you have to start again from scratch!

Vorteile:

Easy management and use, the mobile app.

Nachteile:

The price was a big problem, and the service coverage as well, for that given price…

Elaine
Therapy trainer in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good invoice App

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: I have been working with this app for about 10 years. I have not had a major problem with it. The few times I did need to talk to an agent, it was pleasant and helpful.

Vorteile:

Ease of use for reports in daily, monthly, quarterly, annually. Works across all my electronics

Nachteile:

Missing subscription receipts for auto-renewel. Some accounting reports not registering the discounts.

Antwort von Invoice2go

vor 2 Jahren

Hey Elaine! We are thrilled our reporting features help you and your business for the past 10 years. Thank you very much for your support. We want to learn more about the discount reporting issues you mentioned. Please let our support team know how we can help at [email protected]. Thank you, and we hope to hear from you soon, Elaine!