PM Attendant

von PM Attendant

3 / 5 1 Bewertung
PM Attendant

Wer nutzt diese Software?

Designed automotive repair, quick lube, and tire shops facilities, it is a web-based platform that helps manage all operations related to point of sales.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 2 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 169,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • PM Attendant
  • http://www.pmattendant.com
  • Gegründet 2000

Über PM Attendant

Web-based point-of-sale system for auto shops that handles invoicing, accounts receivable, work orders, reports, purchases and more.

PM Attendant Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Arbeitslohntarife
  • CRM
  • Inventarverwaltung
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • VIN-Suche
  • Wartungsplanung

Die hilfreichsten Reviews für PM Attendant

I used PM Attendant for a client of mine and handled all the daily aspects of the program.

Mit Google übersetzen Bewertet am 28.3.2018
Tina H.
Virtual Assistant/Owner
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It was relatively easy to use but that was about it.

Vorteile: It was fairly simple to set-up and use on a daily basis but is a very basic program compared to what I have used in a comparison.

Nachteile: It did not have near the functionality as we really needed, it was a very basic system which I would recommend for a small one man team at a shop but there are no real robust operations in regards to reporting and it does not easily sync up with Quickbooks which was a common issue for us. We were consistently re-entering data into QB that we had already entered into PM Attendant. Their customer service is just one guy, so it was hard to get assistance when needed.

Lies weitere Bewertungen