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Was ist BeyondTrust Remote Support?

Bomgar ist der führende Anbieter von Secure-Access-Lösungen für Unternehmen. Bomgars führende Lösungen für Fernunterstützung, Privileged-Access-Management und Identity-Management helfen Support- und Sicherheitsexperten dabei, Produktivität und Sicherheit zu verbessern, indem sichere, kontrollierte Verbindungen zu beliebigen Systemen oder Geräten überall auf der Welt ermöglicht werden. Über 10.000 Organisationen in 80 Ländern nutzen Bomgar, um erstklassige Supportdienste bereitzustellen und Bedrohungen für wertvolle Daten und Systeme zu reduzieren. Bomgar ist privat.

Wer verwendet BeyondTrust Remote Support?

Support- und Sicherheitsorganisationen.

BeyondTrust Remote Support Software - 1
BeyondTrust Remote Support Software - 2
BeyondTrust Remote Support Software - 3

Du bist nicht sicher, ob BeyondTrust Remote Support das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support

4.6 (2’027)
$ 1’995.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
39
14
4.5 (2’027)
4.4 (2’027)
4.5 (2’027)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 4.58
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
59
9
4.8 (676)
4.8 (676)
4.7 (676)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu BeyondTrust Remote Support

Splashtop
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
GoTo Connect
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
GoTo Meeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
dualmon
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Dameware
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang
Webex
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Microsoft Teams
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
Remote Desktop Manager
Am besten bewertete Funktionen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Ticket-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
LogMeIn Pro
Am besten bewertete Funktionen
Dateitransfer
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über BeyondTrust Remote Support

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.6
Benutzerfreundlichkeit
4.5
Kundenservice
4.5
Funktionen
4.5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
27%
3
6%
2
1%
1
0%
Temitope
Temitope
System Administrator in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to use remote support solution

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: The product helped us during the Covid pandemic when all users were working from home, it has been a lifesaver for us. I recommend this product to any organization looking for a perfect remote support tool.
It has helped increase our business process and compliance level. We have also been able to meet up with the agreed internal SLA.

Vorteile:

Its ability to do admin tasks on the end user's system without giving the user an admin password. Screen sharing does not require any software installation. It has different ways to access a user system, you can simply send the user a link or inform the user to find you on the public URL. The solution is very easy to set up compared to some other products. Third-party integration with solutions like SysAid was also seamless. With little or no training, the solution is good to go for anyone.

Nachteile:

For me, the solution is perfect, except for the UI interface which needs to be improved to make it look more fanciful.

Jessica
Jessica
Customer Service Representative in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing features

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: I have got to say this is my favorite as far as remote support goes. It is super user friendly and easy to adapt to it. It has amazing features that allows a one stop shop which is amazing!

Vorteile:

Amazing features, two factor authentication, remote desk top support is great. Super easy to use and maintain

Nachteile:

There are to many products like this one and the price is a little higher then I'd like it to be but that would be my only issue.

Jonathan
Network Administrator in USA
Hochschulbildung, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

BeyondTrust - The last remote support tool you will buy.

5.0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: We started out with just a few licenses and during COVID added more since more users were at home but afterwards we realized how great it was and kept our licenses because we use it so much more.

Vorteile:

We have loved everything about this tool. The fact that we can easily remote into any machine, whether on campus or off and if they are connected to the domain we can do a jump straight to that device without having the user do anything.

Nachteile:

I don't know that I have found anything I don't like about BeyondTrust Remote Support. If I had to say anything it might be that it's complicated to add SSO users as admins.

Diana
Coaching Program Manager in Philippinen
Finanzdienstleistungen, 5’001–10’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Bomgar review

3.0 vor 4 Jahren

Kommentare: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Vorteile:

It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Nachteile:

Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

Ivan
Ivan
Technical Services in Argentinien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Support software done right

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Vorteile:

It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Nachteile:

It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.