Tredds Self Storage Software

Tredds Self Storage Software

von Tredds Software Solutions

Wer verwendet Tredds Self Storage Software?

90 % der Kunden haben zwischen 50 und 450 Einheiten.

Was ist Tredds Self Storage Software?

Tredds Self Storage Software ist intuitiv und einfach zu bedienen und kostet 495 $ ohne monatliche oder jährliche Lizenzgebühren. Über eine grafische Oberfläche mit farbcodierten Einheiten kannst du mit wenigen Mausklicks deine Kunden verfolgen, Zahlungen akzeptieren und Berichte anzeigen. Die 24 Berichte geben dir einen nie dagewesenen Einblick in deine Mieter sowie in deine Einnahmen, sodass du Berichte über die Einnahmen aus jedem beliebigen Zeitraum einsehen und den Bericht sogar auf nur einen Kunden filtern kannst.

Tredds Self Storage Software – Details

Tredds Software Solutions

http://www.tredd.com

Gegründet 1996

Tredds Self Storage Software – Kostenübersicht

Tredds Self Storage Software bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Tredds Self Storage Software ist ab 495,00 $/einmalig verfügbar.

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Startpreis

495,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Windows

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Tredds Self Storage Software Funktionen

Self Storage Software (Mietlager)
Anzahlungs-Nachverfolgung
Einzug- / Auszug-Assistent
Interaktive Immobilienkarte
Kundenmanagement
Leadmanagement
Mehrere Standorte
Säumnisgebühren-Berechnung
Zugriffkontrolle

Tredds Self Storage Software – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 19 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Phillis H.
owner
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.12.2017

"We use the program daily. We get a quick response when we have questions."

Kommentare: We are running three businesses using the program. We get good support when needed.

Vorteile: The program is fairly easy to use once we have gotten the hang of it. The problems we have had have been mostly user error. One of the customer rep has been very good to get back to us and help with any problems.

Nachteile: Sometimes we get messed up results but when we contact the rep, it's something we are doing wrong and he fixes it. However, we still cannot print our letters from the 'letters' tab when we need to see what a customer has a problem with their bill.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.12.2017
Jen A.
Owner/Operator
Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2018

"Overall, I have had an easy, pleasant experience with a few hitches. "

Vorteile: 1. I love the customization of my units and the ease of entering transactions. Nice and simple! 2. I like the simplicity of the reports. 3. I like the ease and security that the backup and cloud provide me. 4. I think the software has been a good value.

Nachteile: I really hope you will consider this feedback/requests....especially #1, 4 and 7. Thank you! 1. I hate that I can not run a report sorted by gate codes. I REALLY need this. 2. I hate that I can not customize the billing invoices more. I used to have my logo on my invoices prior to Tredd. 3. I do not like that most of the form fields have limited character spaces, especially alternate or emergency contacts. 4. Is there anyway I can link additional units to customers while they still have a balance? This has been a huge headache for me, especially right after the first of the month. It keeps me from billing current customers with their newly added unit. 5. I do not like that I can not see a detailed customer history with credits, notes, etc. I have to look through all the info and piece together or guess what has happened on some of the entries. I think it should show more than payments. Why doest not the customer history show paid late fees? 6. I would like to see other credit card platforms used besides Authorize.net. (I use Affinipay.) 7. Instead of marking ACH or credit card customers as Special Customers, can there be an ACH or CC field to mark? I am using the Special Customer designation for several types of customers, so it is little confusing.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.1.2018
Pamela M.
on site manager
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2017

"with less than 6m experience, I was able to navigate well in the software self taught."

Vorteile: ease of use and navigating in the software. the different reports that are offered are great and make it simpler to show owners.

Nachteile: I came on after the software was in place and had to teach myself trial and error did not seem to be a manual or cd to help explain the different aspects of the software and also same with updates. when we request an update, unless I am mis informed I do not receive anything explaining what the updates are and how to use them.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.12.2017
Matt C.
Owner
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2018

"I have 300 storage units and have been with treads almost 10 years value for the money is the best! "

Kommentare: The ability to bring my storage unit business into the technological age of computers

Vorteile: The color coded ability to see exactly where I'm at down to the decimal point with my percentages, the price point is also something we really appreciate because some of the other big boys .h.

Nachteile: Honestly there really are none the support staff have always been there for us answering any questions we have and constantly giving us updates at no charge as long as you purchase the annual membership which is very reasonable

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.2.2018
Alex L.
GM
2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.12.2017

"Tredds is very intuitive. Very easy to teach new users."

Kommentare: It helped us more accurately track our income for accounting and taxes.

Vorteile: Ease of entering payments. Graphic interface. User owns, as opposed to leases, the software. The program wasn't to expensive for a small operation to buy.

Nachteile: Can not interface with our bank for online payment. User can't add or subtract units. Does not store previous client info. User can't configure reports.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.12.2017