Was ist athenaOne?

athenaOne hilft Ärzten, eine qualitativ hochwertige Versorgung zu bieten, indem es den Zeitpunkt der Behandlung für maximale klinische Produktivität organisiert, administrative und qualitativ hochwertige Dienstleistungen für Ärzte durchführt, um eine vollständige Bezahlung zu gewährleisten, und alle Arztbestellungen verfolgt, um den Kreislauf der Ergebnisse und der Nachsorge zu schließen. Ärzt*innen profitieren vom kontinuierlichen eingebetteten Zugriff auf die Best Practices des größten klinischen Netzwerks des Landes, den aktuellsten und umfassendsten Qualitätsregeln und Branchenrichtlinien.

Wer verwendet athenaOne?

Ärzte, Oberärzte, die Leitung klinischer Abteilungen, Praxis- und Büroverwalter, Führungskräfte im Gesundheitswesen, Krankenhausverwalter, Krankenschwestern und -pfleger, Arzthelfer

athenaOne Software - 1
athenaOne Software - 2
athenaOne Software - 3
athenaOne Software - 4
athenaOne Software - 5

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athenaOne

athenaOne

3.7 (764)
Nicht in deinem Land unterstützt
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
60
Keine Integrationen gefunden
3.7 (764)
3.5 (764)
3.6 (764)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
10
Keine Integrationen gefunden
2.3 (21)
2.4 (21)
2.9 (21)

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Für Langzeitpflege
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Schadensprüfung

Bewertungen über athenaOne

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3.7
Benutzerfreundlichkeit
3.7
Kundenservice
3.6
Funktionen
3.7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
34%
4
31%
3
15%
2
7%
1
12%
Amy
President
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We love all things Athena EMR!

4.0 vor 11 Monaten
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Jarred
Jarred
LPN II in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very easy to pick up and get going.

5.0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The user interface is very friendly and everything is set up to guide you through easily while entering patient information.

Nachteile:

Sometimes the add on software like the label printer and document printer would stop working, but that is rare.

Stephen
MD, CMIO in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

AthenaHealth meets our needs

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: My previous experience is with a large health organization with a home grown EHR. As I was involved in the design of that system, I was initially worried about moving to a vendor product. Thankfully that design experience helped me in the transition over to Athena and allowed my organization to anticipate and mitigate issues with data conversion and implementation that many organizations struggle with when changing systems. Overall our transition was smooth and resulted in minimal loss of productivity.

Vorteile:

Easy to use with an intuitive interface that works well for ambulatory providers Company is responsive to issues and "flow-busters" Near zero downtime Revenue stream up significantly

Nachteile:

Athena may not be tailor made to my specialty, but that is a small trade off for up time and interoperability

Nicohl
Practice Manager in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Do NOT buy if you are small practice.

2.0 letzten Monat Neu

Kommentare: The doctor enjoys their clinical charting experience, but administratively athena is terrible. It requires way too many clicks to do anything. You have to use their billing and their outsourced billers are not good. There is no critical thinking and claims issues (even simple ones) constantly end up in the practices worklist, but you're paying an arm & leg for them to do it. Customer service is not helpful. It takes multiple phone calls and messages to get a resolution. You need more administrative and billing staff to work athena than you would need for other EHR's. For reference, I have been using athena for 5 years and am still confused about most functionalities.

Vorteile:

The doctor likes the charting. The patient portal is ok.

Nachteile:

Billing, claims, reporting, schedule templating, customer service, MIP/Quality Measures

Yagnesh
Cloud Engineering in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

AthenaOne is a great resource for medical professionals looking to modernize their office and stream

5.0 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall, AthenaOne is an excellent platform for healthcare providers to use for improved quality care and better business results.

Vorteile:

I like that AthenaOne provides an integrated suite of tools and services to help providers manage their practice and ensure quality care. The medical record is comprehensive and easy to use, and payment capabilities are streamlined. It also includes integration with a clinical network that provides access to additional resources. In addition, the patient engagement feature helps build relationships and facilitate better care.

Nachteile:

The least favorite part of AthenaOne is that it can be a bit expensive to purchase and implement. It may also require additional training to get the most out of its features. However, the cost and time invested in AthenaOne is worth it when considering the long-term benefits it provides.

Colleen
COO in USA
Medizinische Praxis, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Athena review

4.0 vor 4 Jahren

Kommentare: For the most part excellent. Upgrades and updates seem to have slowed down and I think Athena has leaned more on the Market Place Vendors and less on enhancing included offers. I have made suggestions over the years and have given up as I do not feel the suggestions postings are something that Athena has been able to keep up with.

Vorteile:

Claims scrubbing software. Our claims go out clean and are paid quickly. Support with MIPS. Reporting capability. Athena Text messaging. Versatility, software runs on any device. Athena text messaging. Monthly account manager calls and metrics. Partnership. Ease of creating order sets and working in clinicals. Market place partnerships are great and enhance the software and functions. Not afraid to be disruptive and things up looking for best and innovative practices.

Nachteile:

Collector and Communicator insurance card copy do not communicate. Hoping one day soon you will be able to interface with EPIC. The reporting is so good that sometimes I need more support to ensure I am selecting the correct criteria.